گروه بنگاه‌ها- سرپرستی استان خراسان رضوی بیمه سرمد طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و مدیران و کارکنان بانک صادرات افتتاح شد. مدیرعامل شرکت بیمه سرمد نیز در این مراسم گفت: بیمه سرمد بیست و نهمین شرکت بیمه کشور است که با سرمایه‌گذاری بانک صادرات، بانک شهر، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و موسسه همیاری غدیر از اول آبان‌ماه سال‌جاری پا به عرصه فعالیت بیمه‌ای گذاشته است.
علیرضا هادی مدیرعامل بیمه سرمد ادامه داد: خراسان رضوی براساس آمار و اطلاعات یکی از استان‌های پر پتانسیل در تولید حق بیمه است و از سوی دیگر این استان از نظر گرایش به بیمه زندگی هم دارای وضعیت مطلوبی است و می‌توان گفت که در این زمینه از نظر فرهنگی جایگاه مناسبی دارد.وی تصریح کرد: وجود صنایع مختلف در کنار سایر اقدام‌های خوبی که تا به حال انجام شده باعث شده که این استان جزو سه استان برتر دریافت حق بیمه شناخته شود.
وی با اشاره به ضعف فرهنگ بیمه و توسعه‌نیافتگی بیمه در کشور افزود: بیمه سرمد در پی آن است که بتواند به نیاز بیمه‌ای افراد جامعه و خانواده‌ها و صنایع دسترسی پیدا کند و با توجه به دسترسی به مشتریان و خدمات گسترده بانک شهر و بانک صادرات می‌توانیم به سرعت به نیازهای بیمه‌ای آحاد جامعه دسترسی پیدا کنیم.