گروه بنگاه‌ها: در آستانه سی‌امین سالروز تاسیس صندوق بیمه کشاورزی، جمعی از مدیران ستادی و استانی این صندوق با مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار دکتر محمد طالبی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل، حشمت الله نظری، مهندس داور ماهی کار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیات‌مدیره این بانک همچنین مهندس محمد حسین صفر پور طاهر قائم‌مقام، دکتر ابوالفضل جوادیان عضو هیات‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی و مدیران گروه‌های خدمات بیمه‌ای در استان‌ها حضور داشتند. در این جلسه دکتر طالبی طی سخنانی با بیان اینکه بیمه یکی از ضرورت‌های بخش کشاورزی است و هیچ فعالیتی در اقتصاد نباید بدون بیمه انجام شود گفت: یک بخش مهم اقتصادی که به صورت پیشرفته و مناسب از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کند بخش کشاورزی است. وی افزود: فعالیت‌های کنونی بیمه کشاورزی هم ضروری و هم منحصربه‌فرد است و ما باید قدردان این موضوع باشیم. دکتر طالبی با تاکید بر ضرورت

اثر بخشی بیمه کشاورزی و بهبود فرآیندهای فعالیت در این حوزه خاطر‌نشان کرد:بررسی وضعیت اثر بخشی و کارآمدی همچنین شناسایی عوامل و راهکارهای مناسب با هدف بهبود روند حرکت مطلوب از دیگر ضرورت‌های صندوق بیمه کشاورزی است. مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بیمه به عنوان یک فعالیت اقتصادی نیازمند قانون بیمه و مدیریت ریسک است از تهیه پیش نویس این قانون خبر داد و افزود: مدیران گروه‌های حوزه بیمه‌ای در مدیریت‌ها همه تلاش خود را برای افزایش کیفیت خدمات بیمه متمرکز کنند. دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت اصول و الگوهای اجرایی و نظارتی را مهم‌ترین عامل برای حفظ حیثیت سازمانی دانست و تصریح کرد: کارکنان حوزه بیمه کشاورزی برای ارتقا و بهبود الگو‌های نظارتی و دیگر حوزه‌ها شاخص‌ها و روش‌های متناسب و جدیدی ارائه کنند.