گروه بورس- هدیه لطفی: بازار با جمع‌آوری صف‌های خرید حرکتی به سمت تعادل در پیش گرفته است.گفتنی است برخی از شرکت‌ها چندین روز دارای صف خرید سنگینی بودند که از روز یکشنبه به تدریج این صف‌ها از بین رفت. در این راستا می‌توان به از بین رفتن صف‌های خرید بانک کارآفرین، فولادمبارکه، معادن وفلزات وتراکتورسازی در معاملات دیروز اشاره کرد.
این درحالی است که نماد معاملاتی مخابرات با صف خرید بیش از ۲۸ میلیون سهمی همچنان در صدر جدول بیشترین تقاضای خرید قرار دارد.

شاخص کل بورس نیز روزگذشته تحت تاثیر نمادهای «وپارس»،«فولاد» و«وکار» به میزان 27واحد رشد کرد وبه رقم 8هزارو203 واحد رسید.دیگر شاخص های با اهمیت بورس نیز از جمله شاخص بازار اول،بازار دوم وصنعت هر کدام به ترتیب با 26واحد،16واحد و14واحد افزایش به کار خود پایان دادند. ارزش کل معاملات روزگذشته نیز معادل119 میلیاردو303 میلیون ریال بود. همچنین در مجموع بازار دیروز بیش از 58میلیون سهم دادوستد شد که حدود 25 درصد از این رقم دراختیار معاملات بانک کارآفرین بود.همچنین نماد یادشده با ارزش ریالی 43 میلیارد ریال،به عنوان باارزش‌ترین سهم شناخته شد.
گفتنی است نمادهای کنتور سازی وتراکتورسازی رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند. در بازار دیروز ۶۴ نماد باافزایش قیمت به کار خود پایان دادند که در این راستا می‌توان به نمادهای معاملاتی ماشین سازی اراک،ایرانیت وپتروشیمی فن آوران اشاره کرد.همچنین نمادهای معاملاتی فرآورده‌های تزریقی ،ماشین آلات تراکتورسازی ونگین طبس بیشترین کاهش نرخ را در بازار دیروز تجربه کردند.