تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد دومیلیون و ۸۲هزار سهم از سهام ۵۸شرکت دادوستد شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به نمادهای فارسیت دورود، تراکتورسازی و فیبر ایران اختصاص داشت. همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۴۱هزار و ۲۰۱سهم به ارزش ۷۳۴میلیون و ۹۲۸هزار و ۸۹۹ریال دادوستد شد که ۱۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.این تعداد سهام متعلق به ۲۱ شرکت بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، فارسیت دورود، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۷۲هزار و ۴۷۲سهم به ارزش بیش از ۵۳۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به پارس خودرو و همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به لیزینگ ایران بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۱۱هزار سهم به ارزش ۶/۲میلیارد ریال از سهام ۲۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۹درصد مربوط به خرید و ۳۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت صنایع ملی مس ایران و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج تعداد ۵/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۳۵۱میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۲درصد مربوط به خرید و ۵۸درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله‌شده، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین حجم و شرکت سایپا بیشترین ارزش خرید را داشتند. همچنین شرکت سایپا بیشترین حجم و ارزش فروش را نیز به خود اختصاص داد. تالار کرج رتبه دوم را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای از آن خود کرد.

تالار سهم آشنا

روز دوشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد)، تعداد ۱۱۹هزار و ۸۵۲سهم به ارزش ۵۱۵میلیون و ۸۴۸هزار ریال مبادله شد که ۸۰درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۰درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین شرکت‌های گل گهر و پتروشیمی فناوران بیشترین ارزش فروش و شرکت‌های فارسیت دورود و سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیشترین ارزش خرید معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

دیروز در تالار ایرانیان تعداد ۲۹۳هزار و ۴۱۰سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۵۲درصد و حجم فروش ۴۸درصد بود. بیشترین خرید مربوط به شرکت پتروشیمی اراک بود. نفت بهران نیز بیشترین فروش را داشت.

رشت

در معاملات روز دوشنبه بورس گیلان، تعداد ۸۱۲هزار و ۳۳۸ سهم به ارزش ۲/۲میلیارد ریال داد‌و ستد شد که از این میزان ۵۴درصد مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۲/۱میلیارد ریال و به تعداد ۴۱۷هزار و ۳۴۷سهم و سهام فروخته شده به مبلغ یک‌میلیارد و ۳۴میلیون ریال و به تعداد ۳۹۴هزار و ۹۹۱ سهم بود. تعداد کدهای صادره جدید در این روز ۱۱ کد بود. سهام شرکت‌های صندوق بازنشستگی، داروسازی سبحان و فارسیت دورود در تالار اصلی و سهام شرکت‌‌های فولاد مبارکه، مس سرچشمه و ایران‌خودرو در تالار فرعی بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم، تعداد ۲۸۸هزار و ۸۸۴ سهم به ارزش بیش از ۲/۶۵۹میلیون ریال دادوستد شد. بیشترین حجم معامله را در این تالار سرمایه‌گذاری توکای فولاد، فولاد مبارکه و ماشین‌سازی نیرومحرکه به خود اختصاص دادند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۶۷۴هزار و ۴۳۳ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۴۷۷میلیون و ۱۷۸هزار ریال بود که ۲۰درصد آن به خرید و ۸۰درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری توسعه صنعتی ایران، ایران‌خودرو و سایپا بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سایپا، نورد قطعات فولادی و تراکتورسازی ایران بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.