یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲۳۵۶۶۶سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۷۰۸میلیون و ۳۸۷هزار و ۳۰۸ریال مبادله شد.

بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام معدنی و صنعتی چادرملو و کمترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه و معادن فلزات انجام شد. کرمان

در تالار بورس منطقه‌‌ای کرمان دیروز تعداد ۷۲۵هزار سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۲۷۷میلیون ریال معامله شد که ۶۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام صنعتی و معدنی چادرملو، بانک پارسیان و تراکتورسازی ایران بود.

همدان

در معاملات سه‌شنبه ۱۸مهرماه ۸۵ بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۵۲هزار و ۶۶۸سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۲۹میلیون و ۶۹۰هزار و ۳۷۴ریال دادوستد شد که ۸۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۱۸شرکت است. در این روز تعداد خریداران ۴۴نفر بود.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۵۳هزار و ۲۱ سهم از سهام ۴۷ شرکت به ارزش ۷/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۱درصد آن مربوط به خرید و ۵۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز مربوط به شرکت چادرملو بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۵۳هزار و ۱۷۴ سهم به ارزش ۸۵۰میلیون ریال از سهام ۲۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۹درصد مربوط به خرید و ۵۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سینادارو و چادرملو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد ۶۸۱هزار و ۱۰۴ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۱۷۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۰درصد مربوط به خرید و حدود ۴۰درصد مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: صدرا، پتروشیمی خارک، چادرملو و فرآوری مواد معدنی بودند.