گروه بورس- هیات‌مدیره مواد اولیه داروپخش در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 30میلیارد ریال به مبلغ 60میلیارد ریال معادل 100درصد افزایش دهد.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، این افزایش سرمایه از محل اندوخته طرح و توسعه (مبلغ هفت‌‌‌میلیارد ریال)، از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران (مبلغ ۱۵میلیارد ریال) و از محل سود انباشته (مبلغ هشت‌میلیارد ریال) صورت خواهد
گرفت.
«دتماد» درآمد هر سهم امسال خود را با ۳۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ سه‌هزار و ۹۷۷ریال پیش‌بینی کرده است که در نیمه نخست سال توانست ۵۵درصد آن را پوشش دهد.
پیش‌‌بینی عملکرد مواد اولیه داروپخش برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 10درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته 26درصد افزایش، سود عملیاتی 11درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 11درصد کاهش نشان می‌دهد.
«دتماد» در ۱۷ مرداد اعلام کرده بود، در سه ماه اول موفق به تولید و فروش مواد اسپینال زد (داروی ضدسرطان) و تولید متادون شده است، ولی از آنجا که فروش اسپینال زد به صورت بچ آمازیشگاهی بوده و تاثیر آن بر فروش کم‌اهمیت است، شناسایی تاثیر آن بر فروش تا زمان عقد قرارداد قطعی به تعویق افتاده است و در صورت تحقق فروش به طور قابل ملاحظه، تاثیر آن بر پیش‌‌بینی به بازار منعکس خواهد شد.
براساس اطلاعات ارسالی، شرکت اعلام کرده است، هیات‌‌مدیره در نظر دارد مبلغ چهارهزار و 500ریال برای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.