گروه بورس- گزارش عملکرد مهرکام پارس در نیمه نخست سال همراه با 35درصد تحقق سود هر سهم و 34درصد افزایش در EPS هر سهم است.
بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «خمهر» درآمد هر سهم امسال را با ۵۵۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

این در حالی است که مهرکام پارس دلایل تغییر را ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه پلیمری و تغییرات نرخ ارز، افزایش هزینه‌های عملیاتی به دلیل افزایش سطح عمومی قیمت‌ها، افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری به دلیل فروش سهام بانک پارسیان و افزایش هزینه‌های غیرعملیاتی به دلیل افزایش تعهدات شرکت در ارتباط با عوارض گمرکی، سهم اتاق بازرگانی و قانون تجمیع عوارض عنوان کرد.
براساس اطلاعات دریافتی، شرکت سیاست تقسیم سود هیات‌مدیره برای سال مالی ۸۶ را تقسیم حداکثر ۸۰درصد سود خالص سال ۸۶ اعلام کرده است.
همچنین پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال مالی 1386 به مبلغ 102میلیارد و 745میلیون ریال (186ریال به ازای هر سهم و معادل 33درصد سود خالص) است که شامل سود سهام سال 85 بانک پارسیان، سود ناشی از فروش سهام بانک پارسیان و سود سهام شرکت درخشان‌ساز است.
پیش‌بینی عملکرد «خمهر» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۹درصد افزایش نشان می‌دهد.