گروه بورس- بانک کارآفرین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌جاری را معادل ۷۳ریال افزایش داد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «وکار» درآمد هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال مبلغ ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده بود که این رقم را به مبلغ ۵۵۸ریال تعدیل کرد. پیش‌بینی عملکرد «وکار» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۵۱درصد افزایش، جمع درآمدها ۴۵درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌‌گذاری ۴۷درصد افزایش، جمع هزینه‌ها ۵۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد. این شرکت در تاریخ پنجم آبان‌ماه ۸۶ اعلام کرده بود، هیات‌مدیره در نظر دارد، تقسیم ۷۹درصد سود خالص عملکرد سال مالی ۸۶ را به مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.

مطابق مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار نرخ سود تسهیلات اعطایی توسط بانک‌های غیردولتی ۱۳درصد تعیین شده است، به طوری که نرخ یادشده برای عقود مبادله‌ای (فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، جعاله، سلف) و خرید دین قطعی بوده و نرخ سود تسهیلات اعطایی در مورد عقود مشارکتی حداقل بازدهی لازم برای انتخاب طرح‌های سرمایه‌گذاری است.

براساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۱۷ دی‌ماه ۸۳ اجرای افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۷۰۰میلیارد ریال به مبلغ دوهزار میلیارد ریال، از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران طی چند مرحله و ظرف مدت ۳سال به هیات‌مدیره تفویض اختیار شده است. تاکنون معادل ۵۰درصد این افزایش سرمایه انجام شده است.