گروه بورس- لیزینگ ایران تا پایان آذرماه با تحقق 315ریال سود به ازای هر سهم معادل 81درصد از پیش‌بینی سود هر سهم را پوشش داد.
براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «ولیز» درآمد هر سهم امسال را با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد لیزینگ ایران برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از ارائه خدمات 18درصد افزایش، هزینه سود و کارمزد تامین مالی 38درصد افزایش، سود عملیاتی یک‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 3درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت طی اطلاعات اخیر، سیاست تقسیم سود سال مالی ۸۶ را اعلام نکرده است. براساس اطلاعات دریافتی در دوم اردیبهشت، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۳۱۰ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.
سقف ناخالص کل اعتبارات شرکت در سال 1385 مبلغ 1145میلیاردریال (خالص 916میلیارد ریال) مورد تصویب مقامات بانک تجارت واقع شده بود که در سال 1386 به 1600میلیارد ریال ناخالص (خالص 1280میلیارد ریال) ارتقا یافته است. (آخرین نرخ تسهیلات اخذ شده از بانک 12درصد و با روش محاسباتی جدید شورای پول و اعتبار مصوب بانک مرکزی است).
براساس این گزارش لیزینگ ایران طی دوره ۹ماه منتهی به آذرماه مبلغ ۲۲۶میلیارد و ۹۴۳میلیون ریال درآمد حاصل از ارائه خدمات داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸درصد افزایش داشته است. این مبلغ معادل ۷۷درصد از درآمد حاصل از ارائه خدمات پیش‌بینی شده «ولیز» برای سال‌جاری را محقق کرد.