گروه بورس - شرکت مالی و اعتباری سینا پیش‌بینی درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی خود را برای سال‌مالی ۸۷ مبلغ چهار هزار و ۶۰۸میلیارد ریال اعلام کرده است.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت مالی و اعتباری سینا پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی ۸۷ را با فرض افزایش مانده تسهیلات اعطایی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری به ترتیب تا مبلغ ۲۳هزار و ۸۶میلیارد ریال و ۳۰هزار میلیارد ریال تا پایان سال ۸۷ تهیه و ارائه کرده است. مانده تسهیلات اعطایی در پایان سال‌های ۸۵ و ۸۶ به ترتیب بالغ‌بر مبلغ ۱۵هزار و ۱۰۳ و ۱۹هزار و ۷۸۱میلیارد ریال و مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری در تاریخ‌های مذبور به ترتیب بالغ‌بر ۱۷هزار و ۳۳۴ و ۲۵هزار و ۲۰۰میلیارد ریال بوده است.

این شرکت در حالی که سیاست تقسیم سود ۸۷ خود را اعلام نکرده است، پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی مزبور را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال مبلغ ۱۸۱ریال اعلام کرده است.

پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی ۸۷ شرکت مالی و اعتباری سینا در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۲۱درصد افزایش، جمع درآمدها ۲۰درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۲۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۷درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را به طور کامل ارائه نکرده است.