یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴/۱میلیون سهم به مبلغ شش‌میلیارد و ۱۸۰میلیون و۶۹۰ هزار و ۳۳۸ ریال مبادله شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۵۸درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۳۳۶درصد افزایش داشت. رشت

در معاملات روز دوشنبه بورس گیلان تعداد ۷/۲میلیون سهم به ارزش ۲/۶میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۴۷درصد مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های معدنی چادرملو، معدنی گل‌گهر و پتروشیمی خارک در تالار اصلی و سهام شرکت‌های فولادمبارکه، سرمایه‌گذاری امید و ملی مس ایران در تالار فرعی بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۶میلیون و ۷۵۲هزار سهم به ارزش ۵۷میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال از سهام ۳۰شرکت دادوستد شد که از این تعداد یک‌درصد مربوط به خرید و ۹۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری ملت و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶/۱میلیون سهم از سهام ۶۴شرکت دادوستد شد که ۶۳درصد آن مربوط به خرید و ۳۷درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. از میان ۲۰کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری توسعه سهند به ارزش ۶۹۹میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری بانک تجارت به ارزش ۶۹۰میلیون ریال بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به چادرملو، گل‌گهر و فولاد مبارکه و همچنین بیشترین ارزش ریالی فروش به چادرملو، ماشین‌آلات تراکتورسازی و ملی مس اختصاص داشت.

تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۳۷۲هزار و ۴۸۳سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۷۳میلیون و ۹۵۴هزار ریال مبادله شد که ۷۶درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۴درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، پتروشیمی فن‌آوران، چادرملو و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات دوشنبه منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۲۱هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۷۰میلیون و ۱۸۱هزار و ۳۲۶ریال دادوستد شد که ۸۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۶شرکت بود.

قم

در تالار بورس منطقه‌ای بورس قم تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۴/۵میلیارد ریال دادوستد شد. در این تالار ۸۴درصد حجم معاملات به خرید و ۱۶درصد دیگر به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم معامله را نیز نمادهای معاملاتی چادرملو، سنگ‌آهن گل‌گهر و معادن و فلزات دارا بودند.