گروه بورس- نسترن فیروز: روز گذشته سهامداران شاهد تشکیل صف خرید برای دو نماد بیمه دی و حق تقدم آن هر کدام به تعداد بیش از 10میلیون سهم بودند.

این در حالی است که دیروز بلوک نیروگاه بینالود پس از چهار روز رقابت با نرخ سه‌هزار و ۲۷۰ ریال و ارزش ۳۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به فروش رفت.
در همین حال در معاملات دیروز اوراق مشارکت ایران و شرق نیز معامله شد.
از سوی دیگر تمامی نمادهای بازار فرابورس روز کاری مثبتی را سپری کردند.
این در حالی است که حق تقدم بیمه دی 97/4درصد، بیمه دی 97/4درصد، مرجان کار 27/4درصد، کویرتایر 12/3درصد و لیزینگ ایرانیان 03/2درصد رشد قیمت را تجربه کردند.
همچنین نماد حق تقدم بیمه دی با حجم معاملاتی دومیلیون سهم و ارزش معاملاتی ۳میلیارد و ۶۷میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «ودی» با حجم معاملاتی یک‌میلیون و یک‌هزار سهم به ارزش 2میلیارد و 876میلیون ریال رسید.
این در حالی است که مرجان کار با ارزش معاملاتی ۷۴میلیون ریال توانست ۲۴‌هزار و ۵۰ سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کند.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «پکویر» با ارزش معاملاتی 8میلیون ریال و حجم معاملاتی 5‌هزار سهم به قیمت‌ یک‌هزار و 650ریال معامله شد. همچنین لیزینگ ایرانیان با ارزش معاملاتی 858میلیون ریال، 462هزار سهم از حجم بازار را کسب کرد.
در پایان یادآور می‌شود که حجم کل بازار OTC روز گذشته ۳میلیون و ۳۷۸هزار و ۳۷۷سهم و ارزش کل معاملات به ۶میلیارد و ۸۸۳میلیون ریال رسید.