گروه بورس- شرکت سیمان سپاهان سهام شرکت‌های سیمان اردبیل، سیمان هگمتان و فرآورده‌های نسوز ایران را عرضه می‌ کند. بر اساس اطلاعیه مدیریت بازار، سیمان سپاهان معادل ۰۲/۱‌درصد از سهام سیمان اردبیل را به صورت یکجا و نقد در بازار معاملات دوم به قیمت ۱۰‌هزار ریال عرضه می‌کند. این عرضه در تاریخ دوم شهریور ماه ۸۹ صورت می‌گیرد. کل سهام منتشره سیمان اردبیل ۱۴۰میلیون سهم است که یک‌میلیون و ۴۲۷هزار و ۷۲۴سهم از این تعداد به میز فروش می‌رود.

همچنین ۵/۲‌درصد از سیمان هگمتان و ۲/۴‌درصد از سهام فرآورده‌های نسوز ایران از سوی سیمان سپاهان به صورت یکجا و نقد برای فروش در بازار معاملات دوم عرضه خواهد شد که سپاهان قیمت هر یک از این دو بلوک را مبلغ ۱۰هزار ریال و ۴‌هزار و ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

این دو بلوک نیز دوم شهریور ماه روی میز فروش قرار می‌گیرند. ارزش ریالی بلوک فرآورده‌های نسوز ایران معادل ۹۶/۱۱‌میلیارد ریال و ارزش ریالی سیمان هگمتان برابر ۸/۳۱میلیارد ریال است. در مجموع سیمان سپاهان مبلغ ۵۸‌میلیارد و ۱۴۱میلیون و ۲۷۰هزار و ۶۰۰ریال از سهام در اختیار شرکت‌های سیمان اردبیل، هگمتان و فرآورده‌های نسوز ایران را واگذار می‌کند.