گروه بورس - بانک پارسیان تمام پیش‌بینی‌های عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۵ را با ۱۰۰درصد پوشش محقق کرد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۵ را در تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۸۵ (به بازار منعکس نشد) مبلغ ۴۲۰ ریال، در تاریخ ۲۱ تیر ماه سال ۸۵ مبلغ ۳۸۱ ریال و در تاریخ ۲۲ اسفند ماه ۸۵ مبلغ ۳۸۸ ریال اعلام کرده بود.

این شرکت در آخرین اطلاعیه خود پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۵ را با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال مبلغ ۴۱۳ ریال اعلام کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «وپارس» برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۷۸درصد افزایش، جمع درآمدها ۵۸درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۷۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد.

مطابق اطلاعات دریافتی مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری و تسهیلات اعطایی در پایان سال ۸۵ به ترتیب بالغ بر ۹۵هزار و ۸۱۷میلیارد ریال و ۷۲هزار و ۳۴۱میلیارد ریال گردیده است.

شرکت سیاست تقسیم سود را اعلام نکرده است. شرکت اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد، نظر به الزام در حفظ نسبت کفایت سرمایه، برای عملکرد سال مالی ۸۵، تقسیم مبلغ ۲۰۰ریال به ازای هرسهم را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.