گردهمایی نهاد‌های مالی برای تعامل با بازار

گروه بورس- دومین گردهمایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری با عنوان «نحوه تعامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه با یکدیگر» عصر دیروز با حضور مدیران اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت صباتامین وابسته به سازمان تامین‌اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، این جلسه با هدف انجام آخرین رایزنی‌ها میان نهاد‌های مالی برای اتخاذ رویکرد‌های همسان در رفتار عمومی بازار و شناخت بیشتر و معارفه غیررسمی مدیرعامل انتخابی اعضای هیات‌مدیره بورس یعنی دکتر علی رحمانی برگزار شد.در این نشست که ساعت ۳۰/۱۶ دقیقه آغاز شد، دکتر عبده تبریزی، دبیرکل سابق بورس و مهندس امید قائمی سخنرانی کرده‌اند و سایر مدیران حاضر در جلسه نظراتشان را نسبت به وضعیت بازار ابراز کرده‌اند. تا لحظه چاپ خبر، گزارش جدیدی درباره مباحث مطرح شده در این گردهمایی برای ما مخابره نشد. قند پارس زیان خود را پوشش داد

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت قند پارس (سهامی عام) روز گذشته در محل تالار اجتماعات سندیکای کارخانه‌های قند و شکر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه حدود ۹۰درصد از صاحبان سهام حضور داشتند و «محمد نجم» با اکثریت آرای صاحبان سهام به عنوان رییس جلسه انتخاب شد.

«حسین پناهیان» و «حسن جوادپور» نیز نظارت بر این جلسه را عهده‌دار شدند و «حمید پورسعید» نیز منشی جلسه شد.بنابراین گزارش، در این جلسه پس از تصویب صورت‌های مالی ۶۴۵ریال به عنوان EPS سال مالی ۸۵-۸۶ اعلام شد.همچنین صاحبان سهام «موسسه حسابرسی دش و همکاران» را به عنوان بازرس و حسابرس قانونی این شرکت برگزیدند.

برگزاری سمینار آشنایی با بازار فارکس

گروه بورس- به منظور آشنایی علاقه‌مندان و خوانندگان روزنامه با بازار فارکس، «شرکت فرانگر» سمینار رایگان آشنایی با بازار فارکس را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی این شرکت، به دلیل استقبال علاقه‌مندان از سمینار هفته گذشته، این سمینار مجددا در تاریخ سه‌شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۷ در محل شرکت به نشانی ابتدای خیابان مطهری، خیابان لارستان، کوچه افتخار، پلاک ۴۰ واحد یک برگزار می‌شود.در این سمینار، مباحثی نظیر معرفی بنیادی بازار فارکس، مزایای سرمایه‌گذاری در این بازار، ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بازار فارکس، آشنایی با بازیگران و نهادهای مالی معتبر در این بازار، روش‌های افتتاح حساب و ورود به بازار فارکس مطرح می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.FaraForex.com مراجعه کنند.

قند ثابت ۳۰تومان سود تقسیم کرد

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت قند ثابت خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مجمع که ریاست آن را آقای عباسیان از شرکت شیرین خراسان، قند قهستان و قند بیستون عهده‌دار بود، آقای خرام‌مهر از آستان قدس رضوی و خانم نمازی‌زاده از سرمایه‌گذاری بانک ملی نیز در مقام ناظر در جلسه ایفای نقش می‌کردند. علیچیان نیز منشی جلسه بود.

بنابراین گزارش، در مجمع قند ثابت، مهندس الهی، مدیر عامل شرکت به قرائت گزارش هیات مدیره پرداخت و پس از قرائت گزارش حسابرس، صورت‌های مالی این شرکت به تصویب حاضران رسید.بنابراین گزارش، در این جلسه مقرر شد که به ازای هر سهم ۳۰۰ریال سود پرداخت شود، همچنین موسسه حسابرسی خبره به عنوان حسابرس و بازرس قانونی این شرکت انتخاب شد.

برگزاری همایش آشنایی مدیران استان یزد با بورس

گروه بورس - همایش آشنایی مدیران استان یزد با بورس برگزار می‌شود.

به منظور آشنایی مدیران و مسوولان سازمان‌ها، ارگان‌های مختلف دولتی و شرکت‌های خصوصی استان یزد، بورس منطقه‌ای استان یزد با همکاری کارگزاری ایساتیس پویا، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، استانداری یزد و دانشگاه یزد نسبت به برگزاری همایش یک روزه آشنایی با بورس اوراق بهادار و توسعه منطقه‌ای آن در روز پنج‌شنبه مورخ دوم آذر ماه ۱۳۸۵ اقدام خواهد کرد که در این میان مقرر است توسعه منطقه‌ای بورس نیز مورد بررسی قرار گیرد.