گروه بورس - هیات‌مدیره تولیدی لنت ترمز ایران در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 12میلیارد ریال به مبلغ 19میلیارد و 200میلیون ریال معادل 60درصد از محل سود انباشته افزایش دهد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، «خلنت» درآمد هر سهم امسال را با ۱۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۳۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
این شرکت توانست با تحقق 312 ریال سود به ازای هر سهم تا پایان تابستان امسال معادل 37درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد. تولیدی لنت ترمز ایران تا پایان تابستان مبلغ 21میلیارد و 674میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22درصد افزایش داشت و معادل 37درصد از بودجه این شرکت را محقق کرد.
پیش‌بینی عملکرد «خلنت» برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۵درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۵ را در مهر ماه مبلغ
770 ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل اخیر را اعلام نکرده است.
شرکت سیاست تقسیم سود را اعلام نکرده است. شرکت در مهر ماه اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم حداکثر ۵۰درصد از سود حاصل سال مالی ۸۵ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. در گزارش حسابرس «خلنت» آمده است: مقدار فروش در شش ماه اول سال مالی ۸۹۹ تن بوده که با توجه به روند مقدار فروش در سال‌های قبل مبنی بر افزایش فروش در نیمه دوم سال پیش‌بینی شده که این مقدار در شش ماه دوم به یک هزار و ۵۴۱ تن افزایش یابد و جمع مقدار فروش برای سال مالی بالغ بر ۲هزار و ۴۴۰ تن شود.
همچنین براساس رسیدگی به شواهد پشتوانه مفروضات، این موسسه به مواردی برخورد نکرده است که متقاعد شود مفروضات مزبور، مبنای معقولی را برای تهیه اطلاعات مالی پیش‌بینی شده فراهم نمی‌کند. به علاوه به نظر این موسسه، صورت سود و زیان پیش‌بینی شده مزبور براساس مفروضات و به گونه‌ای مناسب تهیه و طبق استانداردهای حسابداری ارائه شده است.