گروه بورس - درآمد هر سهم شرکت کنتورسازی ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۸۶ با سرمایه ۱۰۵میلیارد ریال مبلغ ۲۰۴ ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است.

به گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران «آکنتور» به‌رغم پیگیری‌های انجام شده درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را برای اولین بار اعلام کرده است. پیش‌بینی عملکرد سال مالی مزبور نسبت به پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل فروش با ۳۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۳۱درصد افزایش، سود عملیاتی با ۱۱۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۹۹درصد افزایش مواجه شده است.

این شرکت دلایل تغییرات مذکور را افزایش فروش به دلیل تغییر سبد فروش محصولات و بالا بودن قیمت فروش کنتورهای الکترونیکی، افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش هزینه‌های سالانه و افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی عملیاتی به دلیل منظور نمودن هزینه بیمه ۸۵ نفر از پرسنل مشمول بازنشستگی پیش از موعد تحت عنوان هزینه‌های استثنایی، افزایش هزینه‌های مالی به دلیل دریافت وام از بانک‌ها به علت عدم پرداخت بدهی‌ها از سوی مشتریان و کاهش خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه ناشی از کاهش سپرده‌های بانکی و نتیجتا کاهش سود سپرده‌ها اعلام کرده است.