گروه بنگاه‌های اقتصادی: دومین همایش ماشین‌های خودکار بانکی با هدف بررسی و توسعه خدمات خودپرداز، برگزار شد. به گزارش مدیریت روابط عمومی‌ شرکت خدمات انفورماتیک دکتر فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک، اولین سخنران این همایش اظهار کرد: درخواست مشتریان برای استفاده از خودپرداز در کل جهان، همچنان رو‌به رشد بوده و در یک برآورد واقع‌بینانه با توجه به همه شرایط حاکم بر روند بازار ایران و با فرض عدم تغییر محسوس در پارامترهای پیش‌بینی شده، حداقل ۲۸۰۰ خودپرداز جدید برای سال ۹۴ مورد نیاز است.

معاون بازاریابی و فروش ISC با اشاره به تحولات اخیر در شبکه بانکی از جمله راه‌اندازی چک الکترونیک، بر ضرورت تجهیز خودپردازها به ماژول CCDM (دریافت وجه و چک)، ارائه محصولات ترکیبی مبتنی بر موبایل و خودپرداز و همین‌طور ارائه محصولات جذاب برای مشتریان عصر دیجیتال، تاکید کرد.

پائولو گومز، مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت وینکور نیکسدورف دومین سخنران این همایش نیزضمن ارائه اطلاعات و آماری در خصوص این صنعت در سطح بین‌المللی به نکاتی در پاسخ به اینکه چرا در دنیا به خودپردازهای بیشتری احتیاج داریم اشاره کرد و افزود: تعدد کانال‌های ورودی و خروجی در شبکه بانکی و چالش‌های ناشی از چگونگی مدیریت این کانال‌ها را نباید از نظر دور داشت. وی بر ضرورت درک خواسته‌های مشتریان جدید و الزامات ذاتی فناوری در حرکت به سمت تحول، تاکید کرد و در ادامه به معرفی دو دستگاه خودپرداز جدید شرکت وینکور نیکسدورف پرداخت. مهندس زنوزی، مدیر‌عامل شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز نیز پس از معرفی شرکت گفت: در حال حاضر ۴۳ درصد سهم بازار خودپرداز کشور در اختیار شرکت خدمات انفورماتیک با برند وینکور نیکسدورف است. وی ارائه خدمات یکپارچه و در عین حال پشتیبانی مطلوب را از اهداف شرکت فرادیس البرز دانست. در خاتمه همایش نیز مدیر خاورمیانه و آفریقای شرکت وینکور نیکسدورف تاکید کرد که شرکت خدمات انفورماتیک تنها شریک تجاری وینکور در ایران بوده و به جهت حسن همکاری تداوم این مشارکت در برنامه آنان قرار دارد.