گروه بورس فلزات- قیمت آهن‌آلات در بازار همانند روزهای گذشته ادامه دارد به گونه‌ای که دیروز هر کیلو میلگرد آجدار بین 100 تا 200ریال کاهش قیمت داشت.

براساس این گزارش، در پی روند کاهش قیمت آهن‌آلات در بازار غیر رسمی دیروز نیز همانند روزهای گذشته بازار کاهش قیمت‌ها را تجربه کرد به گونه‌ای که هر کیلو میلگرد ۸ آجدار کلاف داخلی از ۶هزار و ۸۰۰ریال به ۶هزار و ۷۰۰ریال رسید.
در این میان، همچنین هر کیلو میلگرد 10 آجدار شاخه داخلی از 6هزار و 850ریال دیروز به 6هزار و 650ریال کاهش یافت که شاهد افت 200ریالی بود.
این گزارش حاکی است هر کیلو میلگرد ۸ و ۱۰ آجدار کلاف الیگودرز دیروز بدون نوسان نسبت به روز قبل از آن به همان قیمت ۶هزار و ۶۷۰ و ۶هزار و ۶۵۰ریال عرضه شد.
دیروز همچنین بازار تیرآهن نیز با نوسان قیمت روبه‌رو بود به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14 ذوب‌آهن اصفهان از یک‌میلیون و 245هزار ریال به یک‌میلیون و 230هزار ریال کاهش یافت. در مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن 16 با کاهش 40هزار ریالی به یک‌میلیون و 505هزار ریال رسید. براساس این گزارش، دیروز هر شاخه تیرآهن 27 با کاهش 100هزار ریالی به 4میلیون و 600هزار ریال رسید.
پیش‌بینی می‌شود براساس توافق حاصله میان دستگاه‌های ذی‌ربط در پایان هفته گذشته مبنی بر عرضه تمام تولیدات واحدهای تولیدی در بورس فلزات تهران، قیمت آهن‌آلات در بازار به قیمت واقعی و تعادل برسد و شاهد هر چه بیشتر افت قیمت‌ها باشیم.