گروه بورس فلزات- در اولین روز کاری هفته جاری انواع آهن‌آلات در بازار غیررسمی با کاهش قیمت روبه‌رو بود.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز بازار آهن‌آلات با کاهش قیمت مواجه شد، به گونه‌ای که هر کیلو میلگرد ۸ آجدار نوردی به قیمت ۶هزار و ۵۰۰ریال عرضه شد.
براساس این گزارش، در مدت یاد شده هر کیلو میلگرد 10 آجدار شاخه الیگودرزی با کاهش قیمت 20ریالی به قیمت 6هزار و 550ریال رسید.
دیروز هر کیلو میلگرد ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۵ آجدار میانه‌ای با کاهش قیمت حدود ۵۰ریالی روبه‌رو شد، به گونه‌ای که هر کیلو میلگرد ۱۴ آجدار به قیمت ۶هزار و ۴۸۰ریال، هر کیلو میلگرد ۱۶، ۱۸ و ۲۰ آجدار به قیمت و هر کیلو میلگرد ۲۲ و ۲۵ آجدار به قیمت ۶هزار و ۴۵۰ریال و ۶هزار و ۴۵۰ریال عرضه شدند.
این گزارش می‌افزاید: در مدت یاد شده قیمت انواع تیرآهن نیز کاهش یافت، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14 ذوب‌آهن اصفهان به قیمت یک میلیون و 185هزار ریال رسید.
همچنین دیروز هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ به قیمت یک‌میلیون و ۵۱۵هزار ریال و یک‌میلیون و ۹۶۰هزار ریال رسید که نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه بود.
در این میان، دیروز تیرآهن درشت نیز در بازارهای غیررسمی کاهش قیمت را تجربه کرد، به طوری که قیمت هر شاخه تیرآهن 20، 22 و 24 به ترتیب به 2میلیون و 680هزار ریال و 2میلیون و 950هزار ریال و 3میلیون و 770هزار ریال رسید.
این گزارش حاکی است: در مدت یاد شده همچنین هر شاخه تیرآهن ۲۷ با کاهش ۴۰هزار ریالی به قیمت ۴میلیون و ۶۶۰هزار ریال عرضه شد.