دیروز در بورس‌‌فلزات تهران، جمعا 7هزار و 300تن انواع فولاد، آلومینیوم، مس و روی به ارزش 115میلیارد و 370میلیون و 840هزار ریال داد وستد شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۵۴هزار و ۳۲۰تن عرضه و در مقابل ۱۹هزار و ۴۳۵تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.
این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه فولاد، در5 رینگ معاملاتی جداگانه 5‌‌هزار و 680 تن انواع محصولات فولاد به ارزش38‌میلیارد و651‌میلیون ریال به صورت نقدی و سلف داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب 81/77 و 51/33‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش در روز مورد بررسی یک‌‌هزار تن از انواع محصولات آلومینیومی نیز در یک رینگ معاملاتی به ارزش۳۰‌میلیارد و۵۰۰‌میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستدد شد که از نظر حجم و ارزش ۷۰/۱۳ و ۴۳/۲۶‌درصد از کل بازار بود.همچنین در این روز مقدار ۶۰۰ تن مس در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۴۵‌میلیارد و ۴۳۹‌میلیون و ۸۴۰‌‌هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۲/۸ و ۳۸/۳۹‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه در گروه محصولات روی نیز20 تن شمش روی در یک رینگ معاملاتی به ارزش 780‌میلیون ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب 27/0 و 68/0‌‌درصد از کل بازار را شامل می شد.بر این اساس با وجود عرضه 20 تن کنسانتره مولیبدن و تقاضا 35 تنی برای آن در روز چهارشنبه، هیچ گونه داد وستدی در این گروه انجام نشد.