گروه بورس فلزات- دیروز قیمت انواع میلگرد و تیرآهن در بازار آزاد همچنان کاهش داشت و در بعضی سایزها نیز قیمت ثابت بود. رکود بازار و کاهش ساخت و ساز و تقاضا در کشور از عوامل کاهش قیمت انواع محصولات فولادی در بازار آزاد بوده است.

به گزارش خبرنگار ما، دیروز در بازار آزاد تیرآهن ۱۴ ذوبی در هر شاخه ۵۰۰تومان کاهش یافت و ۱۱۰هزار و ۵۰۰تومان معامله شد.
قیمت تیرآهن‌های 16 و 18 ذوبی تغییری نکردند و به ترتیب 133هزار تومان و 171هزار تومان به فروش رفتند.
براساس این گزارش قیمت انواع سایزهای میلگرد کاهش یافتند به جز میلگرد ۵/۶ کلاف ساده روسی و میگلرد ۲۲ نیشابوری A۳ که اندکی افزایش قیمت داشتند و به ترتیب میلگرد ۵/۶ کلاف ساده روسی ۶۰۲ تومان و میلگرد ۲۲ نیشابوری A۳ در هر کیلو ۶۵۲تومان معامله شدند. این گزارش می‌افزاید: میلگرد ۸ آجدار الیگودرز کیلویی ۶۵۷تومان، میلگرد ۱۰ آجدار اردبیلی ۶۷۸تومان، میلگرد ۱۲ آجدار کرمان ۶۷۳تومان، میلگرد ۱۴ آجدار میانه ۶۵۷تومان در هر کیلو، میلگرد ۱۶ آجدار میانه ۶۵۷تومان، میلگرد ۱۸‌آجدار ذوبی A۲ کیلویی ۶۵۰تومان، میلگرد ۱۸ آجدار ذوبی A۳ در هر کیلو ۶۵۵تومان و میلگرد ۲۰ کوثر A۳ کیلویی ۶۴۶تومان با کاهش قیمت دادوستد شدند.
این گزارش حاکی است: قیمت میلگردهای 15 آجدار نوردی و میلگرد 20 نیشابوری A3 ثابت بود و به ترتیب 660تومان و 650تومان در هر کیلو معامله شدند. قیمت انواع تیرآهن‌های سایز درشت نیز با کاهش همراه بود و تنها تیرآهن سایز 20 بر روی قیمت 248هزار تومانی روز قبل ایستاد و تغییر نکرد. تیرآهن‌های سایز 22 و 24 کاهش قیمت داشتند و به ترتیب 2هزار تومان و 5هزار تومان افت کردند و به قیمت شاخه‌ای 282هزار تومان و 395هزار تومان معامله شدند. تیرآهن 27 نیز شامل کاهش قیمت شد و با 3هزار تومان کاهش شاخه‌ای 382هزار تومان به فروش رفت.