گروه بورس‌فلزات- قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس‌فلزات لندن به غیر از آلومینیوم، مس و نیکل افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار ما، روز بیست و نهم دسامبر در مقایسه با بیست و هشتم همین ماه قیمت آلومینیوم مس و نیکل با افت قیمت روبه‌رو بود، اما هر تن روی ۲۱دلار با افزایش قیمت مواجه شد.

قیمت نقدی روی در روز بیست و نهم دسامبر 4هزار و 331دلار بود و در تاریخ بیست و هشتم همین ماه از مرز 4هزار و 310دلار فراتر نرفت.
از سوی دیگر قیمت خرید سرب و قلع در روز بیست و نهم دسامبر به ترتیب یک‌هزار و ۷۷۵دلار و ۱۱هزار و ۹۰۰دلار بوده است، اما قیمت خرید آنها روز قبل از این برای سرب یک‌هزار و ۷۱۰دلار و برای قلع ۱۱هزار و ۸۰۰دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۶۵دلار و ۱۰۰دلار افزایش نشان می‌دهد.
در این بین آلومینیوم، مس و نیکل به ترتیب با افت 8دلاری، 51دلاری و 395دلاری مواجه شدند.
قیمت خرید آلومینیوم در تاریخ بیست و نهم دسامبر ۲هزار و ۸۵۰دلار و در تاریخ بیست و هشتم همین ماه ۲هزار و ۸۵۸دلار بود. مس نیز در این تاریخ ۶هزار و ۲۹۰دلار و در تاریخ بیست و هشتم دسامبر ۶هزار و ۳۴۱دلار بود.
همچنین نیکل در این تاریخ نسبت به بیست و هشتم دسامبر با افت 395دلاری مواجه بود و قیمت آن در بیست و نهم دسامبر از مرز 34هزار و 205دلار فراتر نرفت.
از سوی دیگر فروش سه ماهه فلزات پایه هم در تاریخ بیست و نهم دسامبر به غیر از آلومینیوم، مس و نیکل با افزایش قیمت مواجه شد. هر تن سرب ۱۰دلار افزایش قیمت داشت.
قیمت فروش سه ماهه سرب در روز بیست و نهم دسامبر یک‌هزار و 685دلار بود و در تاریخ بیست و هشتم همین ماه از مرز یک‌هزار و 675دلار فراتر نرفت.
از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه قلع و روی در روز بیست و نهم دسامبر به ترتیب ۱۱هزار و ۸۰۰دلار و ۴هزار و ۲۵۱دلار بوده است، اما فروش سه ماهه آنها روز قبل از این برای قلع ۱۱هزار و ۶۵۰دلار و برای روی ۴هزار و ۲۳۶دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۱۵۰دلار و ۱۵دلار با افزایش قیمت مواجه شدند.
از سوی دیگر آلومینیوم، مس و نیکل به ترتیب 23دلار، 51دلار و 400دلار با افت قیمت مواجه بود و قیمت فروش آلومینیوم در تاریخ بیست و نهم دسامبر 2هزار و 800دلار و در تاریخ بیست و هشتم همین ماه 2هزار و 823دلار بود.
قیمت فروش مس در تاریخ مورد اشاره ۶هزار و ۳۳۰دلار و در تاریخ بیست و هشتم دسامبر ۶هزار و ۳۸۱دلار بوده است.
همچنین قیمت فروش سه ماهه نیکل در تاریخ بیست و نهم دسامبر 33هزار و 305دلار بوده و در تاریخ بیست و هشتم دسامبر در حد 33هزار و 705دلار باقی ماند.