در فروردین ماه ۱۳۸۸، جمعا ۸۵۱‌هزار و ۳۱۱ تن انواع کالا در سه رینگ محصولات فلزی، پتروشیمی و کشاورزی به همراه ۴۹ کیلو و ۷۰۲گرم شمش طلا جمعا به ارزش ۴‌تریلیون و ۸۹۴‌میلیارد و ۲۶۹‌میلیون و ۹۱۲‌هزار ریال داد و ستد شد که با توجه به معامله ۳۸۱‌هزار و ۶۸ تن کالا در فروردین ماه سال گذشته(۱۳۸۷)، از نظر حجم معاملات، ۱۲۳‌درصد و از نظر ارزش معاملات، ۶۹ ‌درصد افزایش یافته است.

رینگ محصولات فلزی

در نوزدهمین ماه فعالیت شرکت بورس کالای ایران در رینگ محصولات فلزی، ۴۹۷‌هزار و ۴۳۱ تن انواع کالا شامل شمش طلا، فولاد، روی، مس، آلومینیوم، کنسانتره فلزات گرانبها و کنسانتره مولیبدن به ارزش ۳‌تریلیون و ۳۳۲‌میلیارد و ۷۴۵‌میلیون و ۹۱‌هزار ریال داد و ستد شد.در گروه فولاد ۴۶۱ ‌هزار و ۷۸۰ تن انواع محصولات فولادی به ارزش ۲‌تریلیون و ۴۳۱‌میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال معامله شد.طی فروردین ماه، همچنین ۱۰‌هزار و ۱۹۰ تن انواع محصولات آلومینیومی به ارزش ۱۵۷‌میلیارد و ۹‌میلیون ریال در این رینگ به فروش رفت. در گروه محصولات مسی نیز ۲۵‌هزار و ۳۶۰ تن انواع محصولات مس، به ارزش ۷۱۳‌میلیارد و ۹۳۱‌میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت. در این ماه همچنین،۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها به فروش رفت که به ارزش ۱۲‌میلیارد و ۵۸۴‌میلیون و ۷۷۸‌هزار ریال داد و ستد شد. بر اساس این گزارش، طی فروردین ماه ۴۰ تن سولفور مولیبدن نیز به ارزش ۳‌میلیارد و ۱۹۸‌میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال در تالار معاملات به فروش رفت. روی نیز به میزان ۴۰ تن و به ارزش ۶۱۶‌میلیون ریال در فروردین ماه مورد معامله قرار گرفت.

رینگ محصولات پتروشیمی

بر اساس این گزارش در نوزدهمین ماه فعالیت شرکت بورس کالای ایران در رینگ داخلی و صادراتی فرآورده‌های نفت و پتروشیمی جمعا ۳۴۶‌هزار و ۳۷۵ تن انواع کالا در گروه‌های شش‌گانه گازها و خوراک‌ها، قیر، مواد شیمیایی، مواد پلیمری، روغن و اکستراکت به ارزش یک‌تریلیون و ۵۳۸‌میلیارد و ۳۱۸‌میلیون و ۱۹۱‌هزار ریال داد‌و‌ستد شد.

در این ماه، ۲۳۲ ‌هزار و ۵۹۰ تن انواع قیر به ارزش ۷۱۵‌میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۵۷۰‌هزار ریال در رینگ داخلی و صادراتی معامله شد. طی فروردین ماه همچنین، ۵۸‌هزار و ۲۹۰ تن انواع مواد پلیمری به ارزش ۵۹۳‌میلیارد و ۵۳۴‌میلیون و ۸۰‌هزار ریال به فروش رفت.در این ماه همچنین در گروه روغن، ۱۴‌هزار و ۶۸۱ تن اسلاگ واکس و روغن پایه به ارزش ۷۵‌میلیارد و ۷۳۷‌میلیون و ۹۸۰‌هزار ریال داد و ستد شد.

رینگ محصولات کشاورزی

براساس این گزارش، طی فروردین ماه در رینگ محصولات کشاورزی شرکت بورس کالای ایران ۷‌هزار و ۵۰۵ تن انواع سبوس گندم، جو، ذرت و کنجاله دانه‌های روغنی به ارزش ۲۳‌میلیارد و ۲۰۶‌میلیون و ۶۳۰‌هزار ریال داد و ستد شد. در این رینگ در گروه ذرت، ۵‌هزار و ۱۰ تن ذرت دانه‌ای به ارزش ۱۲‌میلیارد و ۹۱۹‌میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال معامله شد. در گروه کنجاله دانه‌های روغنی نیز یک‌هزار و ۶۵۵ تن انواع کنجاله به ارزش ۸‌میلیارد و ۵۰۳‌میلیون و ۳۰‌هزار ریال

داد و ستد شد. در گروه جو نیز ۷۳۰ تن جو دامی، به ارزش یک‌میلیارد و ۵۶۲‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.