ثبات قیمت میلگرد و ورق آمریکا و اروپا

مرکز خدمات فولاد ایران- این‌طور گزارش شده که قیمت میلگرد و ورق در آمریکا و اروپای شمالی و جنوبی از هفته پیش تاکنون تقریبا ثابت بوده است و فقط افزایش کمی‌داشته است. قیمت ورق آمریکا فوب بنادر میدوست ۳ دلار در هر شورت تن افزایش یافت و به ۶۳۶ دلار در هر تن رسید. زمان تحویل ورق آمریکا نسبت به هفته پیش کمی‌افزایش داشت و به ۲/۶ هفته رسید.قیمت ورق شمال اروپا تحویل درب کارخانه هم‌‌اکنون ۶۷۸ دلار در هر تن است و زمان تحویل از هفته پیش کمتر شده و به ۳/۴ هفته رسیده است. قیمت ورق در جنوب اروپا نسبت به هفته پیش ۷یورو در هر تن بیشتر شده و زمان تحویل آن نیز به ۳/۶ هفته افزایش یافته است.

قیمت میلگرد شمال اروپا از هفته پیش تاکنون ۶ یورو هر تن افزایش یافته، اما زمان تحویل آن تغییری نکرده است. قیمت بیلت در بورس لندن تحویل بنادر مدیترانه هفته قبل ۳۷۹ دلار هر تن بود که قیمت میلگرد جنوب اروپا را تحت تاثیر قرار داد.

قیمت میلگرد تحویل درب کارخانه جنوب اروپا از هفته پیش تاکنون افزایش یافت و به ۵۰۴ دلار هر تن رسید. این افزایش قیمت، قیمت بیلت تحویل بنادر مدیترانه در بورس لندن را نیز از هفته پیش تاکنون ۷ دلار در هر تن بالا برد. مدت زمان تحویل میلگرد نسبت به هفته قبل کاهش یافته و به ۴/۲ هفته رسیده است.