گروه بورس فلزات - انواع فلز در مبادلات یازدهم سپتامبر با فراموش کردن خاطره تلخ یازده سپتامبر و تاثیر منفی آن بر بازارهای مالی دنیا رشد قیمت را تجربه کردند.
براساس این گزارش تنها آلومینیوم آلیاژی در مبادلات یازدهم سپتامبر افت قیمت ۳۴ دلاری را نسبت به دهم سپتامبر تجربه کرد و مابقی فلزات بین ۱۰ تا ۵۲۵ دلار رشد را طی یک روز تجربه کردند. خرید نقدی مس با رشد ۱۵۸ دلاری با نرخ ۷هزار و ۴۰۵ دلار صورت گرفت و فروش نقدی آن هم با نرخ ۷هزار و ۴۰۶ دلار انجام شد.

همچنین آلومینیوم با 10 دلار رشد با نرخ دو هزار و 382 دلار خریداری شده و با نرخ دو هزار و 382 دلار و 50 سنت به فروش رسید. روی نیز با پشت‌سر گذاشتن رشد 26 دلاری طی مبادلات یک روز خود با نرخ دو هزار و 725 دلار به صورت نقدی خریداری شده و قیمت فروش نقدی آن هم به دو هزار و 726 دلار رسید. سرب و قلع نیز با رشد هر یک به ترتیب 106 و 525 دلار در هر تن با نرخ سه هزار و 16 دلار و 15هزار و 150 دلار به صورت نقدی خریداری شدند.
فروش نقدی سرب و قلع نیز در یازدهم سپتامبر با نرخ سه هزار و ۲۰ دلار و ۱۵هزار و ۱۵۵ دلار صورت گرفت. نیکل نیز در مبادلات یازدهم سپتامبر از رشد ۳۸۰ دلاری برخوردار شد و با نرخ ۲۶هزار و ۷۰۰ دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن ۲۶هزار و ۸۰۰ دلار به فروش رسید. خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم هم در مبادلات LME با نرخ به‌ترتیب دو هزار و ۴۳۶ دلار و دو هزار و ۴۳۷ دلار انجام شد. خرید و فروش سه ماهه مس نیز در مبادلات یازدهم با نرخ ۷هزار و ۳۴۵ دلار و ۷هزار و ۳۵۰ دلار صورت گرفت. روی هم با نرخ دو هزار و ۷۳۰ دلار به‌صورت سه ماهه خریداری شده و با قیمت هر تن دو هزار و ۷۳۵ دلار به فروش رسید. موجودی انبار بورس فلزات لندن در تاریخ یازدهم سپتامبر معادل ۷۴هزار و ۸۸۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۸۴هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۱۳۷هزار و ۲۷۵ تن مس، ۲۳هزار و ۹۰۰ تن سرب، ۲۷هزار و ۲۴۶ تن نیکل، ۱۳هزار و ۵۲۵ تن قلع و ۷۴هزار و ۲۵۰ تن روی بود.