روابط عمومی بورس- برگه سهم سهامداران شرکت بورس به زودی منتشر و برای آن‌ها ارسال خواهد شد. برگه‌های سهم به کسانی تعلق می‌گیرد که در مهلت مقرر و با رعایت شرایط اعلام شده پذیره‌نویسی کرده‌اند. ۱۲۷ شخص حقوقی عضو هیات موسس ۱۰۸میلیارد و ۳۶۸میلیون ریال از سرمایه شرکت بورس را تعهد کرده‌اند و ۴۱میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال آن پذیره‌نویسی شده است.

در پذیره‌نویسی نیز ۵۷۰۰ شخص حقیقی شرکت بورس ۳۸میلیون سهم را به خود اختصاص داده‌اند و ۸۰ شخص حقوقی یک‌میلیون سهم را در اختیار خواهند داشت.

پس از بررسی درخواست‌ها مشخص شد، در ۱۱۰مورد اطلاعات شناسنامه‌ای پذیره‌نویسان کامل نبوده است که با برقراری ارتباط، این مشکل رفع می‌شود. در چهار مورد نیز پذیره‌نویسان بیش از مبلغ مقرر پول واریز کرده‌اند که مبالغ اضافی به آنها مسترد خواهد شد.علت تاخیر در انتشار برگه سهام این شرکت، طی مراحل ثبت و تشکیل شرکت وتامین نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای این فعالیت عنوان شده است.

تصویب نمودار سازمانی شرکت بورس

همچنین نمودار سازمانی شرکت سهامی بورس در آخرین نشست هیات مدیره این شرکت تصویب شد.

این شرکت با سه‌ معاونت آغاز به کار می‌کند که این معاون‌ها شامل مطالعات اقتصادی و توسعه بازار، عملیات و نظارت و پشتیبانی خواهد بود. همچنین سه واحد امور حقوقی، روابط عمومی و مدیریت اعضا به طور مستقیم زیر نظر مدیر عامل این شرکت فعالیت خواهند کرد.