ایسنا - اعلام خبر سرمایه‌گذاری بازیگر زن سریال «جواهری در قصر» در شرکت k and enterainmet باعث شهرت این شرکت و بالا رفتن سهام آن شده است. سرمایه‌گذاری بازیگر نقش اصلی سریال «جواهری در قصر» در یک شرکت صنعتی - فرهنگی به رشد اقتصادی این شرکت منجر شد.

لی یونگ آئه که در سریال «جواهری در قصر» نقش یانگوم را بازی می‌کند، با پرداخت ۶۰۰‌میلیون ون (واحد پول کره جنوبی) بخشی از سهام شرکت «کی و سرگرمی» را خریداری کرد تا سیر صعودی ارزش سهام این شرکت با سرعت بیشتری دنبال شود.

مسوولان شرکت K and enterainmet در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند که قصد دارند فعالیت این شرکت را در بخش صنعت فولاد ارتقا دهند و فعالیت بخش فرهنگی نیز با استقلال کامل و به عنوان بخش جنبی در کنار فعالیت بخش صنعتی ادامه خواهد یافت.

به نوشته مجله کره‌ای تایمز، اعلام خبر سرمایه‌گذاری بازیگر زن سریال «جواهری در قصر» در شرکت K and enterainmet باعث شهرت این شرکت و بالا رفتن سهام آن شده است.

این در حالی است که سخنگوی این شرکت با رد این خبر، تقویت بخش صنعتی شرکت K and enterainmet که اخیرا از سوی مسوولان آن اعلام شده را دلیل بالا رفتن ارزش سهام این شرکت اعلام کرده است.