نگاه دولت و مجلس حمایت از صنعت است

فرهاد بشیری: به دنبال اتصال خط مترو تهران - پاکدشت به شریف آباد و شهرکهای صنعتی اقماری هستیم نماینده مردم پاکدشت و ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس و دولت در بحث صنعت، نگاهی حمایتی و به نوعی تسهیل کننده است تا مشکلات این بخش موثر اقتصاد کشور بر طرف شود.

فرهاد بشیری در گفت وگویی با افزود: مجلس و دولت برای برطرف نمودن مشکلات بخش صنعت کشور، تلاش های بسیار خوبی داشته‌اند و تلاش های ثمر بخشی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به همدلی مسوولان شهرستان پاکدشت در حمایت از صنایع گفت: این همدلی ها زمینه و فرصت مناسبی است برای ایجاد شهرک های صنعتی بیشتر در سطح این شهرستان.

بشیری با بیان این که در زمان حاضر ۳ شهرک صنعتی فعال در سطح شهرستان پاکدشت وجود دارد افزود: بستر ها و شرایط لازم برای ایجاد شهرک‌های بیشتر فراهم است.

وی با اشاره به انجام اقداماتی برای برطرف نمودن مشکل جمال آباد پاکدشت نیز گفت: مسوولین شهر به شدت پیگیر برطرف نمودن مشکلات صنایعی هستند که در این منطقه واقع شده اند.

بشیری با بیان این که مشکل راه دسترسی به شهرک‌های صنعتی شرق پاکدشت برطرف شده است افزود: برای احداث مترو تهران - پاکدشت به دنبال آنیم که ادامه آن به منطقه شریف آباد هم برسد و اقدامات خیلی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.