ایسنا: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مساله‌ حقوق‌های نجومی احساسات مردم را جریحه‌دار کرد. این‌گونه تعرض‌ها به بیت‌المال درخور حکومت اسلامی و کسانی که مردم به آنها رای دادند تا امانتدارشان باشند، نیست.

کاظم صدیقی طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مساله‌ حقوق‌های نامتعارف اظهار کرد:‌ مساله‌ حقوق‌های میلیونی، دل‌ها را جریحه‌دار کرده و احساسات مردم را اندوهگین ساخت و وجدان‌های خفته را نیز بیدار کرد. این یک غفلت بوده است و برای ما که ادعای حکومت علوی را داریم، قابل‌قبول نیست. وی با اشاره به بیانات رهبری درباره‌ ولنگاری فرهنگی در کشور اظهار کرد: موضوع ولنگاری فرهنگی امروز خون جگری شده است و بارها و در مقاطع مختلف با بیانات حکیمانه و پیغمبرگونه رهبری مورد تاکید و هشدار قرار گرفته است و ایشان به صراحت فرموده‌اند که احساس می‌کنم هم در دولت و هم خارج از آن یک نوع ولنگاری فرهنگی وجود دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه «برخی از فیلم‌هایی که امروز در پرده سینما اکران می‌شود، به درستی کنترل نشده‌اند» اظهار کرد: ‌گاهی فیلم‌هایی در سینماها به نمایش در می‌آید که کنترل شده نیستند یا گاهی شاهد چاپ کتاب‌هایی هستیم که یا قبلا چاپ شده‌اند و مجددا مجوز می‌گیرند یا به تازگی چاپ شده‌اند که در هر دو حالت می‌بینیم که ارزیابی دقیقی از محتوای آنها به عمل نیامده است. وی با بیان اینکه «برخی مجلات، فیلم‌ها و مقاله‌های نشریات خطرناک‌تر از میکروب و سرطان هستند» اظهار کرد:‌ برخی از این مجله‌ها، فیلم‌ها و خوراک‌های فرهنگی مانند سم هستند، حتی اثرشان بدتر از میکروب و سرطان است؛ چراکه خانواده‌ها را از هم می‌پاشاند، دین را به هم می‌ریزد و جامعه را از درون متلاشی می‌کند و خاطره اندلس را برای مسلمانان تکرار می‌کند. پس مسوولان در توجه و ارزیابی کنترل این قبیل محصولات کوتاهی نکنند که اثر این محصولات فرهنگی از بمب‌های اتم و خمپاره‌ها بدتر است و تهاجم فرهنگی را علیه ملت ایجاد می‌کند.