ضربه به بیش از 120 تیم تروریستی

ایرنا: سید‌محمود علوی، وزیر اطلاعات گفت: تاکنون وزارت اطلاعات بیش از ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. او روز گذشته در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) در رشت، در جمع خبرنگاران افزود: در طول چهار سال خدمت بنده در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، اولین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند. وزیر اطلاعات اضافه کرد: شهید عشوری، بعد از ضربه زدن به بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی، در مصاف با تروریست‌ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

سپاه: دستگیری 2 فرد مسلح در کرمانشاه

همچنین به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب از دستگیری دو فرد مسلح در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد. بیژن خدادادیان گفت: صبح دیروز دو فرد مشکوک که با یک خودروی پراید در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان اسلام‌آباد غرب در حال عبور بودند، ازسوی نیروهای اطلاعات سپاه و بسیج شهرستان متوقف شدند. او افزود: در بازرسی از خودروی مذکور مقادیری سلاح ازجمله دو قبضه کلاشینکف و یک کلت کمری همراه با تعدادی فشنگ کشف و ضبط و دو سرنشین آن نیز به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

تکذیب درگیری با تروریست‌ها در قصرشیرین

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا» فرامرز اکبری، فرماندار
قصر شیرین با تکذیب خبر درگیری نیروهای امنیتی با گروه‌های تروریستی در مرزهای این شهرستان که در فضای مجازی انتشار یافته است، گفت: هم‌اکنون امنیت به‌طور کامل در نوار مرزی برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم. او افزود: روز جمعه شایعه ورود گروه‌های تکفیری از مرزهای غربی و درگیری نیروهای امنیتی با آنان در قصرشیرین، گیلانغرب و همچنین مرز خسروی در فضای مجازی منتشر شد که کذب است. در همین راستا فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در گفت‌وگو با «ایلنا» با اشاره به تدابیر امنیتی نیروهای نظامی در منطقه برای جلوگیری از اقدامات احتمالی گروهک‌های تروریستی و تکفیری، هر گونه درگیری نظامی با این گروهک‌ها را تکذیب کرد و گفت: حضور نیروهای امنیتی در منطقه به جهت صیانت از مرزها بوده و تا این لحظه انجام هیچ درگیری نظامی و عملیاتی ازسوی مقامات امنیتی تایید یا تکذیب نشده است.

همچنین وزارت کشور به خبر درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها در غرب کشور واکنش نشان داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران مجید آقابابایی، مدیرکل دفتر امور مرزی وزارت کشور گفت: طی 24 ساعت اخیر هیچ درگیری خاصی در مناطق مرزی به‌ویژه در سمت استان‌های کردستان و کرمانشاه نداشته‌ایم.

«ری» در امنیت کامل است

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه اقدام تروریستی داعش در حرم حضرت عبدالعظیم یک شایعه بی‌اساس است، افزود: در این موضوع برگزارکنندگان مراسم شب قدر در حرم نیز تدبیر لازم را نکردند و براساس یک شایعه عجولانه اقداماتی را انجام دادند که تذکرات لازم داده شد. او افزود: ارگان‌های ذی‌ربط ازجمله اداره اطلاعات در حال پیگیری برای کشف منشأ پیدایش شایعات بی‌اساسی است که در شب پنج‌شنبه آرامش مردم ری را به هم ریخت.

جزئیات جدید از انهدام تیم تروریستی در چابهار

همچنین دیروز عبدالغفور ایران‌نژاد، نماینده مردم چابهار و قصر قند در مجلس در تشریح جزئیات عملیات انهدام تیم تروریستی در چابهار، با اشاره به اینکه این گروه تروریستی خانه‌ای را در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار برای سکونت خود اجاره کرده بودند که 7 نفر در این خانه حضور داشتند، گفت: نیروهای اطلاعاتی 5 نفر از اعضای این خانه را حین خروج از منزل دستگیر کرده بودند و 2 نفر دیگر که در داخل خانه مستقر بودند، اقدام به تیراندازی کردند که در نهایت به هلاکت رسیدند.