روزنامه هم‌میهن در گزارشی با تیتر «غروب اپوزیسیون» به اختلافات ریشه‌دار آنها پرداخت. در بخشی از این گزارش آمده است: وجود اپوزیسیون برای جمهوری اسلامی ایران نکته عجیب و ناآشنایی نیست. ۴۴ سال است که اپوزیسیون با هدف براندازی جمهوری اسلامی وجود داشته است. در ادامه این گزارش آمده است: از همان نخستین سال تشکیل رسمی جمهوری اسلامی، گروه‌هایی وجود داشته‌اند که به‌دنبال پروژه پایان جمهوری اسلامی بوده‌اند. لیستی از خارج‌نشینان که کمیت آن هرازچندگاهی افزایش می‌یابد، اما درباره کیفیت آن بحث‌ها و ان‌قلت‎های بسیار وجود دارد. برانداز‌هایی که به شکل‌ها و با اندیشه‌های مختلف طی ۵ دهه اخیر تشکیل شده و ۴۴ سال است که یک جمله را تکرار می‌کنند: «عمر جمهوری اسلامی کوتاه است، اینها رفتنی هستند».

روزنامه جوان در مطلبی در صفحه ۱۶خود با عنوان «چند نکته درباره بازیگر شدن طلبه‌ها!» نوشت: انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس‌جمهور اخیرا از لزوم آموزش به زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم و بازیگری سخن گفته که بازتاب‌های زیادی نیز داشته است. ایشان گفته است: «وقتی زنان طلبه هستند، چرا ما باید اسیر سلبریتی‌‎ها باشیم. زنان طلبه‌ای که در عرصه‌های هنری مانند ساخت فیلم، بازیگری و فیلمنامه استعداد دارند، معرفی شوند تا آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.» نگاه معاون محترم امور زنان ریاست‌جمهوری به مساله سلبریتی‌ها نشان می‌دهد ایشان مانند بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب دغدغه‌های مشترک و درستی دارند، اما راه‌حلی که ارائه داده‌اند تا حدود زیادی غیرکارشناسانه به نظر می‌رسد. در ادامه این مطلب آمده است: اصولا مشکل کار این نبوده و نیست که فیلمسازان یا فیلمنامه‌نویسان ما از میان طلبه‌ها نبوده‌اند؛ چه بسیار طلبه و طلابی که با ورود به ساحت سینما دچار فضای پدیده‌ای غربی، چون سینما شده‌اند و به مرور تن به استحاله داده‌اند که مصادیق آن بسیار است.

روزنامه کیهان در ستون کیهان و خوانندگان نوشت: روحانی ۸۰۰ هزار شاکی دارد که با اسم و مشخصات، شکایت از وی را امضا کرده‌اند. پرونده این شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ثبت شده است. ان‌شاءالله شورای نگهبان به این مساله توجه کند.