روزنامه شرق در گزارشی به مازوت‌سوزی در تهران پرداخته است‌. در این گزارش با اشاره به جلسه شورای شهر تهران به تاکید ۲ عضو شورای شهر بر مازوت‌سوزی در تهران و تکذیب رئیس شورای شهر تهران پرداخته شده است‌.

 روزنامه کیهان در یادداشت روز خود باعنوان «اگر آتش‌بس تمدید نشود چه می‌شود؟» نوشت: درحال حاضر، مهم‌ترین مساله یا سوالی که راجع به جنگ غزه مطرح است این است که پس از پایان آتش‌بس- ‌که کمتر از یک روز دیگر اتفاق می‌افتد- چه می‌شود؟ آیا آتش‌بس برای سومین‌بار تمدید می‌شود؟ در ادامه این مطلب آمده است: همین‌طور سربسته بگویم، سران یکی از کشورهای همسایه به یکی از مقامات بلند‌پایه کشورمان گفته است: «وقتی وزیر خارجه آمریکا به دیدارم آمد گفت، اسرائیل از درون متلاشی شده است.»

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با تیتر «فاصله مستضعفان تا بنیاد مستضعفان» ‌نوشت: در طول ۴ دهه گذشته این نهادها همواره این قول را داده‌اند که برای محرومیت‌زدایی تلاش خواهند کرد، ولی اکنون در پنجمین دهه از عمرشان شاهد افزایش فقر و محرومیت هستیم و با اینکه این نهادها واقعا بودجه زیادی برای تحقق وعده‌هایی که می‌دهند هزینه می‌کنند هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، آمار فقرا و محرومین بیشتر می‌شود. این مطلب می‌افزاید: بنیاد مستضعفان اگر بتواند ساختمان‌های اداری خود را کوچک کند، اموال و املاک خود را از نورچشمی‌ها پس بگیرد، محرومین را به خودکفایی برساند، آمار فقر را کاهش دهد و تاریخ دقیقی را برای رسیدن به این اهداف مشخص کند و در همان تاریخ، پایان کار خود را جشن بگیرد، می‌توان نامش را بنیاد مستضعفان گذاشت و گرنه هیچ نسبتی با مستضعفان ندارد.