روزنامه کیهان نیز نگاهی داشته به فهرست‌های انتخاباتی و از رقابت فشرده میان انواع سلیقه‌ها گزارشی تهیه کرده است. این روزنامه همچنین در یادداشتی با تیتر «تو ما را می‌شناسی» نگاهی هم به موضوع ظهور امام زمان(عج) داشته و در بخش‌هایی از این یادداشت آورده است: «مهدی، خواهد آمد و ما از خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز، آموخته‌ایم که انقلاب اسلامی را نه‌تنها مقدمه و مطلع، که جزئی از ظهور بدانیم. طبق برهان صدیقین هم که باشد، نمی‌توان چیزی جز این برای انقلاب اسلامی در نظر گرفت همان‌گونه که با تحلیل تجربیات و تحرکات و تدارکات ۴۵ سال گذشته دشمنان هم نمی‌توان چیزی جز این برداشت کرد که این انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و اتفاقات مهمی است که مدیریتش فراتر از اراده و اداره زمینی‌هاست.»

 روزنامه جمهوری اسلامی هم در یادداشت خود به موضوع ظهور منجی موعود پرداخته و از منظر دیگری آن را تحلیل کرده است: «آنچه در کشاکش این جنگ‌ها و جدال‌ها و حکمرانی‌های دنیای امروز خودنمایی می‌کند، بی‌عدالتی و مهجور ماندن انسان از حقوق انسانی خود است. درست به همین دلیل است که می‌توان گفت امروز انسان بیش از هر زمان دیگری به منجی موعود نیازمند است.»

 روزنامه اعتماد اما «رای اعتراضی صدای ملت» را به عنوان تیتر اصلی خود انتخاب کرده و لیست صدای ملت را برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر کرده است. این روزنامه در تیتر دیگر صفحه نخست خود «روزنه‌گشایان را رودرروی اقتدارگرایان» دانسته و به آخرین تحرکات سیاسی در عرصه انتخابات پرداخته است.

 روزنامه هم‌میهن نیز گزارشی از نشست خبری اعلام لیست صدای ملت ارائه داده و از قول علی مطهری آورده است: «اگر فهرست ما رای بیاورد و کسی از فهرست ما بخواهد جدا شود، تیم به‌گونه‌ای نیست که جذب تندروها شوند و احتمالا فراکسیون خود را تشکیل دهند که خطر عمده‎ای محسوب نمی‎شود و کلا این اجبار کردن افراد کار درستی نیست.»