وزیر اطلاعات از دستگیری یک جاسوس که با همکاری آمریکا به‌ دنبال تشکیل شبکه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس با هزینه میلیون‌ها دلار بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس حیدر مصلحی در جمع نخبگان شهرستان ری در مسجد خاتم‌النبیین (ص) شهر ری با اشاره به مباحث داخلی کشور گفت: امروز یکی از وظایف بزرگ و جدی مقابله با دشمن است که طراحی‌های زیادی برای ضربه‌زدن به نظام دارند. وزیر اطلاعات از دستگیری یک جاسوس که با همکاری آمریکا به‌ دنبال تشکیل شبکه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس بود، خبر داد و افزود: توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) جاسوسی دستگیر شد که از یکی از کشورهای همسایه به ایران آمده بود و آمریکایی‌ها می‌خواستند میلیون‌ها دلار هزینه کنند که همان شبکه اجتماعی انتخابات قبلی را برای انتخابات مجلس ایجاد کنند. وی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا از توطئه در قبال ایران دست نکشیده است، بیان کرد: هدف آمریکا این است با توطئه‌های خود به ایران که یک الگو در جهان است ضربه بزند، آنها که جمهوری اسلامی را الگوی بیداری اسلامی می‌دانند به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

هفت تروریست دستگیر و هلاک شدند

وزیر اطلاعات همچنین از دستگیری و هلاکت هفت نفر از اعضای گروه‌های تروریستی که به دنبال تحرکات ایذایی در داخل کشور بودند، خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس،‌ حیدر مصلحی گفت: با هماهنگی نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعات در هفته گذشته در منطقه کردستان و آذربایجان غربی چهار نفر از اعضای گروهک‌‌های تروریستی دستگیر و سه نفر کشته شدند. وی افزود: اعضای این گروه‌ها، کارگران مشغول به کار در جاده‌ها را مورد تعرض قرار داده بودند که برخی از کارگران دچار نقص عضو شده‌اند.