«12 مرد خشمگین» لومت در تلویزیون

فیلم‌های جمعه ۱۲:۴۵، قاصدک، جنگجوی موشکی، رقص خاک، ۱۲ مرد خشمگین و کیلر در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

در ماه رمضان برنامه سینما یک به دلیل پخش مجموعه «روز حسرت» پخش نمی‌شود. فیلم سینمایی «جمعه ۱۲:۴۵» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.فیلم سینمایی «قاصدک» پنجشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۲۳:۵۰ از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی توماس ژیلو سال ۲۰۰۷ بر مبنای فیلمنامه‌ای از ژیلو، ژان کوسموس و مسعود هاتو ساخته شد و در آن ژرار دوپاردیو، ناتالی بای، ماتیو آمالریک و سامی صغیر نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم رزمی «جنگجوی موشکی» ساخته چالرم وونگ پیم جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. دان چاپونگ، پانا ریتیکاری و لئو پات در این فیلم ۱۰۳ دقیقه‌ای بازی کرده‌اند و داستان درباره یک جنگجوی تایلندی جوان است که علاوه بر توانایی‌های رزمی، قابلیت استفاده از موشک‌های بزرگ و کوچک را برای مقابله با دشمنان خود دارد.فیلم سینمایی «رقص خاک» که سال ۱۳۷۰ به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل جلیلی ساخته شد، روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سه روی آنتن می‌رود. در این فیلم لیمورا رحمانی، محمود خسروی، جمیل موسوی، مریم زارعی و صالح سیدآبادی بازی کردند.فیلم سینمایی «۱۲ مرد خشمگین» روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این فیلم آمریکایی را سیدنی لومت سال ۱۹۵۷ به مدت ۹۵ دقیقه و با نقش‌آفرینی هنری فاندا، لی ج. کاب، اد بگلی، ا.ج. مارشال، جک واردن، مارتین بالسام، جان فیدلر، جک کلاگمن، ادوارد بینز و جوزف سویینی جلو دوربین برد.«۱۲ مرد خشمگین» در سه هفته با بودجه ۳۵۰ هزار دلار ساخته شد.فیلم سینمایی «کیلر» روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۱۴:۱۰ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. این کمدی محصول سال ۱۹۹۷ لهستان به کارگردانی یولیوش ماچولسکی است و در آن سزاری پازورا، یرزی اشتور و یانوش روینسکی بازی می‌کنند. داستان درباره یک راننده تاکسی به نام یرزی کیلر است که پلیس و مافیا او را با یک قاتل مزدور اشتباه می‌گیرند.