علی دورانی، دبیر اجرایی این ائتلاف در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تشکل متبوعش در حال حاضر استراتژی گسترش ستادها و دفاتر خود را در استان‌ها در پیش گرفته و در هر ماه در پنج استان و شش منطقه از تهران طبق برنامه‌ زمان‌بندی شده دفاترش را راه‌اندازی می‌کند. وی اظهار کرد: طبق این برنامه در چند ماه آینده در استان‌ها و مناطق مختلف، دفتر خواهیم داشت و بعد از آن به تقویت آنها خواهیم پرداخت.

دورانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای دولت و با تاکید بر این ‌که فرمایشات ایشان در ارتباط با نقاط ضعف و قوت دولت کامل بود، گفت: اگر دولت انتقادات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را برطرف کند در حقیقت دولت مطلوب اصول‌گرایان در انتخابات آتی خواهد بود. دورانی در همین ارتباط به بحث توجه به اسناد بالادستی و چشم‌انداز ۲۰ ساله نیز اشاره کرد و افزود: مطمئنا وقتی این انتقادات رفع شود اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری به احمدی‌نژاد و دولت وی توجه ویژه‌ای خواهند داشت و در واقع دولت وی دولت مطلوب اصولگرایان در انتخاب آتی خواهد بود، همچنین رفع این مشکلات در فضای عمومی جامعه نیز بسیار موثر است.

وی در پایان تاکید کرد: دولت نهم باید به اسناد بالادستی از جمله چشم‌انداز ۲۰ ساله و نظرات کارشناسی توجه بیشتری داشته باشد.