ناطق نوری؛ راس هرم اصولگرایی

دبیر کل جامعه زینب گفت: آقای ناطق‌نوری باید به عنوان یک شخصیت سیاسی سطح بالا و قوی در راس هرم اصولگرایان برای شکل‌دهی به وحدت‌ قرار بگیرد. مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر این که برخی گروه‌های اصولگرا در صدد هستند از ناطق نوری دعوت کنند تا به شورای حکمیت اصول‌گرایان برگردد و این شورا را احیا کند، خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید اصولگرایان طیف بسیار گسترده‌ای هستند که متحدکردنشان بسیار بسیار سنگین است و کسی که توانست در یک مقطع زمانی این طیف عظیم و گسترده را متحد کند، تنها شخص آقای ناطق نوری بود. این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که با توجه به عقیده‌ برخی مبنی بر پاسخگو نبودن ایده شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده گفت: اگر شورای هماهنگی نتواند پاسخگو باشد مکانیزم‌های دیگر به مراتب ضعیف‌تر خواهد بود. وی افزود: در برهه‌ای از زمان طی یک فرآیند انتخاباتی بالاخره یک نفر از اصولگرایان وارد عرصه شد و به ریاست جمهوری رسید، اما هم‌اکنون مشخص نیست آن شخص دوباره رییس‌جمهور بشود.

همچنین شورای هماهنگی به ریاست آقای ناطق نوری می‌تواند نقاط ضعفی را که وجود داشته به نقاط قوت تبدیل کند. با این حال شورای هماهنگی با اطمینان خاطر خواهد توانست سیاست‌های اصولگرایان را در پیش بگیرد.

بهروزی تاکید کرد: با توجه به این که در حال حاضر در مسیر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری دهم شاهد هستیم برخی از گوشه و کنار اظهارنظرهای انحصارطلبانه‌ای را مطرح می‌کنند که به وحدت اصولگرایان ضربه می‌زند، فکر می‌کنم بهترین شخص کارآمد در این مسیر شخص آقای ناطق نوری است.