پاسخ سعید حجاریان به اخبار برخی سایت‌های اینترنتی

به نوشته پایگاه خبری «یاری نیوز» در پی انتشار اخبار متعدد از سوی برخی رسانه‌های یک جریان به نقل از منابع آگاه، سعید حجاریان عضو ارشد جبهه مشارکت جوابیه‌ای جالب را خطاب به آنها نوشت. در این جوابیه آمده است: به دلیل اینکه اخیرا رسانه‌های منتسب به جریان خاص، اعم از سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها‌، روزنامه‌ها و صدا و سیما، از قول بنده اقاویلی نقل می‌کنند که نه به لحاظ صدور، سندیت دارند و نه به لحاظ مبنا، پایه‌ای دارند، لذا بار دیگر همه این قبیل گزارشات، مصاحبه‌ها و اخبار را پیشاپیش تکذیب می‌کنم و چون فرصت مطالعه این دسته اقوال را نداشته و همچنین برای پاسخگویی به تک تک موارد آن وقتی ندارم، حتی اگر از من تعریف و تمجید هم کرده باشند، آن نیز مقرون به صحت نخواهد بود.

حجاریان افزوده است: بسیار دیده‌ام که «برنا» از «فارس»، «فارس» از «رجا»، «رجا» از «درنا»، «درنا» از «ترنا»، «ترنا» از «دبرنا»، «دبرنا» از «منبع آگاه»، «منبع آگاه» از «صحبت‌های به دست آمده از شنودهای داخل حزب مشارکت»، گفته‌هایی را به اینجانب نسبت داده‌اند که لابد برای خودشان به لحاظ سندیت در حکم سلسله الذهب است، اما از نظر من به پشیزی نمی‌ارزند . امید دارم که دوستان باکیاست و اهل سیاست بتوانند با پیگیری منشا صدور چنین اخبار آحادی، پی به مقصود پردازندگان آن ببرند.

دیدار کاندیدای ریاست‌جمهوری با خواننده رپ؟

پایگاه خبری «اصلاحات» گزارش داد که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در ادامه تلاش‌های خود برای کسب رای با تعدادی از خوانندگان از جمله یک خواننده رپ فارسی به نام «ساسی مانکن» دیدار کرد. شنیده‌ها حاکی از این است که این دیدار در فضایی از بهت و حیرت طرفین اتفاق افتاد. گفته می‌شود ساسی مانکن نیز از کم و کیف این ملاقات بی‌خبر بوده است و تنها به جهت همراهی کردن سایر خوانندگان به حضور این کاندیدا رسیده است. گفته می‌شود خواننده مذکور رپ که از فضاها و شخصیت‌های سیاسی دوری می‌کند نیز از این دیدار ابراز گلایه کرده است.