رمان «جان سند‌فورد» پرفروش‌ شد

اکرم قرخلری- «شکار شریرانه» به قلم نویسنده آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر «جان سند فورد» به عنوان یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های هفته اخیر در آمریکا معرفی شد. این رمان که تازه‌ترین اثر منتشر شده «جان سند فورد» در سال ۲۰۰۹ است، داستان پلیسی دارد و جریان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در زمینه ‌پلیس مشغول تحقیق درباره پرونده‌ای است که رابطه مستقیم و پیچیده‌ای با اغتشاشات و آشوب‌های جمهوری‌خواهان در این سرزمین دارد.

«سند فورد» پیش از این نیز آثارش به عنوان پرفروش‌ترین رمان‌ها و مجموعه‌ داستان‌ها همواره با استقبال خوانندگان ادبی مواجه‌ می‌شود.

این نویسنده تا به امروز از مجموعه «شکار» که سری داستان‌هایی پلیسی است، نوزده داستان منتشر کرده است که شاخص‌ترین آنها «شکار خاموش»، «شکار بی‌وقت»، «شکار مخفی»، «قوانین شکار»، «شکار نامریی» و ... را می‌توان نام برد.

این نویسنده به خاطر آثار ادبی که در حوزه کودک و نوجوان نیز منتشر کرده همواره مورد توجه منتقدان و مخاطبان ادبی بوده است.

«کد بهشت»، «آواز مرد افتاده» و «احمق بدو» از جمله داستان‌هایی است که او برای مخاطب کودک و نوجوانش قلمی کرده است. بعد از «شکار شریرانه» به قلم سند فورد رمان‌های «رقص در گورستان»، «از دست رفته»، «هشتمین اعتراف» به ترتیب به قلم «داگلاس پرستون»، «چارلین هریس» و «جمیز پترسون» رده‌های بعدی را در جدول پرفروش‌‌ترین آثار ادبی آمریکا به دست آورده‌اند.