ادعاهای مقامات اسرائیل علیه ایران

نخست‌وزیر و رییس‌جمهور رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را به یهودی ستیزی متهم کرده و دوباره مدعی شدند که برنامه هسته‌ای این کشور به سمت اهداف نظامی در حرکت است. بر همین اساس، رییس رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران گفت که باراک‌اوباما از نیازهای امنیتی این رژیم حمایت کرده است و او مطمئن است که اوباما آنچه لازم است برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهد. به گزارش ایسنا، شیمون پرز، خطاب به هیاتی از قانونگذاران آمریکایی گفت که از اینکه باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا ماه میلادی آینده به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند خوشحال است و افزود که «رییس‌جمهور آمریکا در زمینه مساله مهم امنیت اسرائیل درک عمیق و حمایت بسیاری نشان داده است».

به گزارش روزنامه تایمز آو اسرائیل، وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای حقوق بشر در داخل و خارج از ایران خواند و با تکرار اتهامات غرب مبنی بر حمایت ایران از تروریسم، مدعی شد: آنها سلاح، تروریست و پول برای هر کسی که نیازمند کشتن باشد صادر می‌کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم مدعی شد ایران امنیت تل‌آویو و کشورهای منطقه و همچنین جریان نفت را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «اورشلیم پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن سخنرانی برای شورای مدیران آژانس یهود، در اشاره به چالش‌های دلهره‌آور پیش روی تل آویو، در اولین مورد به برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد و مدعی شد که ایران امنیت تل آویو و هر کشور دیگری را در منطقه و همچنین جریان نفت را تهدید می‌کند.

نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه با ادعای اینکه سرنوشت یهودیان تغییر کرده اما دشمنان آنها تغییری نکرده‌اند، گفت که ایران پیشگام تلاش‌هایی است که در مسیر نابود کردن جامعه یهود در جریان است و به همین دلیل در حال تولید تسلیحات هسته‌ای است.

نتانیاهو اذعان کرد که تحریم ها علیه ایران، برنامه هسته‌ای این کشور را متوقف نخواهند کرد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اینطور ادعا کرد که: یک ایران هسته‌ای منطقه را به یک انبار باروت هسته‌ای تبدیل می‌کند که ما از زمان ظهور سلاح‌های هسته‌ای چیزی شبیه آن را ندیده‌ایم.

نتانیاهو افزود: تاریخ منتظر هیچ کسی نمی‌ماند و همه چیز در حال حرکت در مسیر نامطلوبی است و باید نیروها را برای حفاظت از خود با یکدیگر متحد کرد.