وبلاگ نویسی میلیبند علیه ایران

وزیر خارجه انگلیس در راستای تحریک افکار داخلی ایران به ادامه تجمع‌ها، آشوب‌های خیابانی و برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی ایران وبلاگی راه اندازی کرد.

به گزارش فارس، دیوید میلیبند وزیر خارجه انگلیس با راه‌اندازی وبلاگی درباره انتخابات ایران، آشکارا به تحریک تجمع‌کنندگان، اغتشاش‌گران و دخالت در امور داخلی ایران می‌پردازد. وی در نوشته‌های خود با پرداختن به وضع عدم دموکراسی در ایران و سرکوب افراد به اصطلاح آزادیخواه، مردم ایران را به ادامه تجمعات غیرقانونی و درگیری‌های خیابانی تشویق کرده است.

وزیرخارجه انگلیس در این وبلاگ به نوعی ایرانیان خارج از کشور را نیز به پیروی از رفتار تجمع کنندگان داخل ایران و اعتراض به نهادهای دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تشویق کرده و از آنها خواسته تا نظرات خود را درباره دیدگاه‌های مداخله جویانه خود اعلام کنند.

میلیبند در این وبلاگ سعی کرده تا مردم انگلیس را به نوعی با موضع ضد ایرانی خود تحریک و همراه کند و افکار عمومی را از بحران مالی و بیکاری این کشور متوجه انتخابات ایران کند.

نکته جالب‌تر این وبلاگ اینکه به منظور تحریک مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای، نبود دموکراسی و آزادی بیان، مخالفت با آزادیخواهان متهم کرده و به افراد مخالف نظام نیز قول حمایت آشکار داده است.

وزیر خارجه انگلیس در این وبلاگ از مردم انگلیس و ایرانیان خارج از کشور خواسته تا با درج نظرات خود درباره موضوعات مطرح شده موج ضد ایرانی را تقویت و افراد تجمع کننده در داخل ایران را نیز تشویق کنند.

دیوید میلیبند در حالی با این اقدام بر مواضع ضد ایرانی خود تاکید می‌کند که رهبر معظم انقلاب اسلامی با صراحت هشدار دادند که کشورهای انگلیس و آمریکا و برخی دیگر از دول غربی از دخالت در امور داخلی ایران خودداری کنند.