مواضع مداخله‌جویانه خود را اصلاح کنید

محمود احمدی‌نژاد در دیدار جمعی از علما و روحانیت استان تهران با توجه به برخی اظهارات مداخله‌جویانه کشورهایی که مدعی دوستی با ملت ایران هستند، خطاب به نخست‌وزیر انگلیس و رییس‌جمهور آمریکا گفت: قطعا با اظهارنظر شتابزده در دایره دوستی ملت ایران قرار نخواهید گرفت از این‌رو به شما توصیه می‌کنم، مواضع مداخله‌جویانه خود را اصلاح کنید. احمدی‌نژاد با اشاره به روحیه استکبارستیزی ملت ایران گفت: دشمنان هنوز نمی‌دانند که ۷۰‌میلیون بیگانه‌ستیز در ایران زندگی‌ می‌کنند، بی‌شک ایران اسلامی در سال‌های آینده به اوج عزت و اقتدار خواهد رسید. به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، وی با تاکیدبر اینکه انتخابات ۴۰‌میلیون پیروز داشت، اظهار کرد: این انتخابات نشان داد که مردم ایران با همه وجود انقلاب و نظام نورانی جمهوری اسلامی را دوست دارند، اینکه ۴۰‌میلیون انسان آزادانه یک مکتب و آرمان را انتخاب کنند، شروع تحول در جهان و در داخل کشور است. حضور گسترده مردم در انتخابات هفته گذشته، دموکراسی‌های دروغین غرب را به چالش کشید و نشان داد دموکراسی واقعی فقط در چارچوب مکتب و دین تحقق می‌یابد. وی با بیان اینکه اعتماد گسترده مردم مسوولیت دولت را چندین برابر کرده است، تصریح کرد: به فضل الهی در مقطعی که دولت آرمانی سر کار بود ۸۵‌درصد واجدین شرایط پای صندوق‌های رای حاضر شدند و رکورد حضور مردم در دنیا شکسته شد.

احمدی‌نژاد در جشنواره نظامیان

رییس‌جمهور اظهار نظر سران آمریکا و انگلیس را درباره انتخابات کشورمان، دفاع آنان از خود و ساختار پوسیده‌ای که بر جهان حاکم کرده‌اند، دانست و اظهار کرد: به دنبال انتخابات عظیمی که در کشورمان برگزار شد، آنها نگران موجودیت خود شده‌اند. به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان پیش از ظهر دیروز در جشنواره تحقیقات صنعتی نیروهای مسلح (سلمان فارسی) تصریح کرد: در این انتخابات ترازی از دموکراسی که در ایران به نمایش گذاشته شد، بی‌نظیر بود به نحوی که دموکراسی‌های حاکم در کشورهای غربی به چالش کشیده شده است.

وی با اشاره به دموکراسی حاکم در کشورهای غربی اظهار کرد: در این کشورها دموکراسی صددرصد کنترل شده و نقش مردم نمایشی است، ولی آنچه در ایران اسلامی اتفاق افتاد حقیقتا تجلی اراده ملت بود و بدون تردید رای چهل‌میلیون اراده‌ای که در این انتخابات شرکت کردند، در مناسبات منطقه ای و جهانی اثر گذار خواهد بود. رییس‌جمهور اظهار نظر سران آمریکا و انگلیس را درباره انتخابات کشورمان، دفاع آنان از خود و ساختار پوسیده‌ای که بر جهان حاکم کرده‌اند، دانست و اظهار داشت: به دنبال انتخابات عظیمی که در کشورمان برگزار شد آنها نگران موجودیت خود شده و به تکاپو افتادند تا از حیثیت صد ساله و نظام ظالمانه‌ای که بر دنیا تحمیل کرده‌اند، دفاع کنند.