نگاه سوم - آمار تماشاگران نمایش‌های به روی صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر اعلام شد. به گزارش اطلاع‌رسانی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «کوری» به کارگردانی منیژه محامدی که اجرای خود را از پنجم مهرماه در تالار اصلی آغاز کرده تاکنون با ۴۰ اجرا، ۱۰‌هزار و ۷۷۲ تماشاگر داشته است.

بر اساس این گزارش،‌ نمایش «قصه تلخ طلا» به کارگردانی بهروز غریب پور هم که اجرای خود را از تاریخ ۹ آبان‌‌ماه در تالار چهارسو آغاز کرده تا به امروز با ۱۵ اجرا، پذیرای یک‌هزار و ۸۰۳ تماشاگر بوده است.

همچنین نمایش «جنگ در طبقه سوم» مصطفی عبداللهی هم که اجرای خود را از ۱۶ آبان‌‌ماه در تالار قشقایی شروع کرده است تاکنون با ۱۴ اجرا میزبان ۴۸۲ تماشاگر بوده است.

بنابراین گزارش، نمایش «بدون خداحافظی» کار کتایون فیض مرندی نیز که اجرای خود را از تاریخ ۲ آبان‌‌ماه در تالار سایه شروع کرده بود سرانجام با ۱۸ اجرا و یک‌هزار و ۴۹۸ تماشاگر هفته گذشته به اجرای خود پایان داد. نمایش «دنیای زن‌ها»ی حسین سحرخیز نیز که اجرای خود را از ۱۰ آبان‌‌ماه در تالار کوچک آغاز کرده تاکنون با ۱۴ اجرا ۵۴۵ تماشاگر داشته است.

زهرا صبری با نمایش عروسکی «طوطی پر» هم از ۵ آبان‌‌ماه اجرای خود را در تالار نو آغاز کرده است تا به امروز با ۱۸ اجرا پذیرای ۵۳۹ تماشاگر بوده است.