استخدام مهندس شیمی، مکانیک، برق و...

یک شرکت مهندسی برای تکمیل کادر مهندسی خود از مهندس شیمی فرآیند شیمی (فرآیند و ایمنی)، مهندس piping، مهندس مکانیک، مهندس برق و ابزار دقیق، مهندس civil و سازه با حداقل ۳سال سابقه کار مفید در زمینه طراحی پایه و تفضیلی پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به صندوق ۱۷۴۸ منطقه ۱۳ پستی و پست الکترونیک job@sarvco.ir ارسال کنند. استخدام کارشناس فروش حسابدار و...

یک شرکت معتبر در زمینه تجهیزات پزشکی از کارشناس فروش تجهیزات پزشکی یا لیسانس با حداقل ۵سال سابقه کار، حسابدار ارشد با مدرک لیسانس با حداقل ۵سال سابقه کار و کارمند سفارش‌های خارجی با مدرک لیسانس با حداقل ۵سال سابقه و کارشناس فروش لوازم آرایشی با مدرک لیسانس با حداقل ۳سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند.متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۷۹۵۳۷۸ یا نشانی اینترنتی of f icial@Iranicco.com ارسال کنند.

استخدام مهندس مکانیک مدیر برنامه‌ریزی، حسابدار و...

یک شرکت مهندسی فعال در صنعت سیمان از مهندس مکانیک با تجربه کافی برای بخش طراحی و مدیریت طراحی، مدیر و کارشناس کنترل کیفی با تجربه در تهیه و مدارک (WPS و PEC و...) برای نظارت ساخت و نصب تجهیزات مکانیکی در تهران و شهرستان، مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، ناظر مقیم با تجربه کافی برای شهرستان‌ها و رییس و کارشناس حسابداری دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۶۳۲۸۴۶ ارسال کنند.