سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به فعالیت دفاتر انتخاباتی این حزب در ۲۴ استان کشور گفت: کارگزاران یک سیاست ملی دارد که آن حرکت در چارچوب ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌هاست و یک سیاست هم به عنوان سیاست منطقهی دنبال می‌کنیم. حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر این اساس بر روی صد کرسی مجلس به صورت متمرکز کار می‌شود به این معنا که به جای متمرکز شدن روی ۲۹۰ کرسی روی صد کرسی که امکانات بیشتری داریم و امکان رای آوردن کاندیداهای‌ ما بیشتر است، متمرکز می‌شویم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره‌ نحوه‌ ارائه‌ فهرست انتخاباتی این حزب به شورای هماهنگی جبهه‌ اصلاحات خاطرنشان کرد: بر اساس توافقاتی که در ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان صورت گرفته، اختیار تعیین و تصمیم‌گیری در مورد کاندیداها به حوزه‌های انتخابیه محول شده است و قرار نیست به صورت متمرکز لیستی به ستاد مرکزی داده شود و هر یک از حوزه‌های انتخابیه دفاتر حزب با هماهنگی که با مرکز انجام می‌دهند، کاندیداهای خود را به ستادهای ائتلاف حوزه‌ انتخابیه معرفی می‌کنند تا در سطح شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرند.

مرعشی درباره‌ میزان توجه به کاندیداهای زن در بین گروه‌های اصلاح‌طلب گفت: بنا به مصوبه‌ ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان سهم بانوان در ترکیب نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مجلس هشتم افزایش یابد و لذا اصلاح‌طلبان زنان بیشتری را برای رقابت‌های انتخاباتی معرفی خواهند کرد.

عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش اصلاح‌طلبان در این راستا خواهد بود که در حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده دارند سهم بیشتری برای بانوان پیش‌بینی شود.