رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی به اظهارات معاون اول رییس‌جمهور در کردستان واکنش نشان داد. محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در واکنش به اظهارات معاون اول رییس‌جمهور در حمایت از یک متهم به فساد اقتصادی و دعوت مردم و مسوولان استان برای اعتراض جهت آزادی این فرد متخلف گفت: اظهارات ایشان که مردم را به شورش و نافرمانی در مقابل قانون دعوت می‌کنند باید توسط قوه‌قضائیه پیگیری شود، زیرا ایشان از جایگاه شان برای آزادی یک مجرم سوء استفاده می‌کنند. نماینده مردم بیجار در مجلس تصریح کرد: مردم کردستان عاقل‌تر از این هستند که بر اساس اظهارات ناپخته رحیمی از یک مفسد اقتصادی حمایت کنند. بیاتیان با بیان اینکه رحیمی در این مدت اظهارات محیر‌العقول زیادی داشته و عملا هیچ ثباتی در اتخاذ مواضع سیاسی‌اش وجود نداشته است، ادامه داد: رحیمی در سال ۸۴ در هتل شادی سنندج در جمع ستاد آقای‌هاشمی رفسنجانی گفت، احمدی‌نژاد در استانداری همکار من بود ولی یک بخشداری هم برای ایشان زیاد است، همین فرد در سال ۸۶ احمدی‌نژاد را آنقدر بالا می‌برد و اعلام می‌کند اگر قرار بود در آخر الزمان پیامبری مبعوث شود آن احمدی‌نژاد است.

وی با اشاره به حمایت رحیمی از یکی از بزرگ‌ترین مفسدان اقتصادی در کردستان تصریح کرد: بزرگ‌ترین پولشویی تاریخ در کردستان توسط این فرد صورت گرفته، دولت ۴۰۰ میلیارد تومان وام کم بهره در اختیار فردی که سابقه اقتصادی مشخصی دارد قرار داده و این پول وارد بازار سکه و دلار شده و بازار را متلاطم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر محمد رضا رحیمی گفت: در حالی که عملکرد دولت احمدی نژاد در راستای توسعه همه جانبه استان کردستان در طول هشت سال اخیر با هیچ‌کدام از دولت‌های قبلی قابل مقایسه نیست، ولی عده‌ای دوست ندارند که این استان توسعه پیدا کند و به همین دلیل با بهانه‌های مختلف جلوی این کار را می‌گیرند.

وی ادامه داد: دو دستگاه و سازمان در کشور اختلاف دارند و این فرد قربانی این اختلاف شده و وی را زندانی کرده‌اند این در حالی است که ما در کشور قوه‌قضائیه داریم و اگر این فرد تخلفی کرده است باید دستگاه قضا با وی برخورد کند نه اینکه از سوی یک نهاد دیگر بازداشت شود و کسی هم در این خصوص پاسخگو نباشد. معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: این برای کردستان خیلی بد است و همه باید به این موضوع اعتراض کنند و من انتظار دارم که نماینده ولی فقیه در کردستان و نمایندگان مردم در این استان به این موضوع اعتراض کرده تا زمینه برای آزادی وی فراهم شود.