فایننشال تریبیون روی کیوسک آمد

دنیای اقتصاد: انتشار روزنامه انگلیسی زبان «فایننشال تریبیون» از امروز آغاز شد. این روزنامه با مشی و محتوای اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی می‌کوشد از یک سو مخاطبان خارجی خود را با ظرفیت‌ها، تحولات و چشم‌انداز اقتصادی ایران آشنا کند و از سوی دیگر مهم‌ترین رویدادهای عرصه اقتصادی جهان را انعکاس دهد.

فایننشال تریبیون منتشر شد

انتشار روزنامه انگلیسی زبان «فایننشال تریبیون» از امروز آغاز شد. این روزنامه با مشی و محتوای اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی می‌کوشد از یک سو مخاطبان خارجی خود را با ظرفیت‌ها، تحولات و چشم‌انداز اقتصادی ایران آشنا کند و از سوی دیگر مهم‌ترین رویدادهای عرصه اقتصادی جهان را انعکاس دهد.

فایننشال تریبیون در سرمقاله نخستین شماره خود می‌گوید: «خواهد کوشید با معرفی ظرفیت‌های کمتر دیده شده اقتصاد ایران و با تاکید بر ثبات کشور در خاورمیانه پر التهاب و پر منازعه، به روند اعتمادآفرینی و تعامل اقتصادی ایران و جهان کمک کند.» دست‌اندر‌کاران این روزنامه معتقدند: «موفقیت این روند به تقویت بنیه اقتصاد ملی کمک خواهد کرد و از ضریب آسیب‌پذیری آن خواهد کاست.» مسوولان فایننشال تریبیون امیدوارند این روزنامه بتواند طی یک دوره زمانی برنامه‌ریزی‌شده جایگاه مناسبی در رقابت با مطبوعات منطقه کسب کند. صاحب امتیاز روزنامه فایننشال تریبیون، شرکت «دنیای‌اقتصاد تابان» و مدیرمسوول آن علیرضا بختیاری است.