پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: حسن روحانی رئیس‌جمهوری، در پیامی درگذشت خواهر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمد خاتمی«دام عزه»

درگذشت بانوی ارجمند خانم «فاطمه سادات خاتمی»، خواهر مومنه و فاضله آن جناب موجب تاسف و تالم خاطر گردید. این‌جانب مصیبت وارده را به جنابعالی؛ خاندان معزز و همه بستگان و ارادتمندان بیت شریف مرحوم آیت‌الله «سیدروح‌الله خاتمی» تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال برای همه بازماندگان، صبر و اجر نیکو و برای آن مرحومه که با فداکاری و تقدیم شهیدی برومند، سهمی گرانقدر در بارور نمودن آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایفا نمود، رحمت و مغفرت بیکران الهی را مسالت می‌نمایم.

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت سیدصادق طباطبایی

همچنین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در پیامی درگذشت دکتر سیدصادق طباطبایی را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: اینجانب با گرامیداشت یاد این عزیز از دست رفته، به همه اعضای خانواده ایشان، خاندان مکرم امام خمینی(ره) خصوصا یادگار گرامی ایشان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدحسن خمینی و سرکارخانم دکتر فاطمه طباطبایی و بیت محترم امام موسی صدر تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان غفران و رحمت الهی مسالت می‌نمایم.