گروه خبر: سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: انحرافات شرکت‌های تابعه بنیاد تعاون ناجا محرز و افرادی در این زمینه دستگیر شدند و بر این اساس پرونده همچنان مفتوح و در حال بررسی است.

به گزارش «ایرنا» او افزود: در بنیاد تعاون ناجا انحرافاتی در شرکت‌های زیرمجموعه آن انجام شد و سیستم‌های حفاظتی و بازرسی این مساله را سال گذشته به فرمانده وقت ناجا اعلام کردند. وی با اشاره به اینکه این انحرافات محرز شد، گفت: فرمانده وقت ناجا پرونده قضایی در این زمینه تشکیل داد و موضوع را پیگیری کرد و در نهایت پرونده به دست قوه‌قضائیه سپرده شد. به گزارش «ایسنا»، منتظرالمهدی درباره موضوع فروش نفت از سوی ناجا نیز گفت: در جلسه‌ای که سال 92 با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نفت، رئیس خزانه‌داری، رئیس بانک مرکزی، دکتر نوبخت و چندتن از مسوولان ناجا برگزار شد. پذیرفته شد که ناجا در زمان دولت قبل نفتی را بابت جبران کسری بودجه و حقوق گرفته بود اما متاسفانه در آن زمان مقررات قانونی و پروتکل‌ها به درستی طی نشده بود به همین دلیل دکتر نوبخت مسوول بررسی این موضوع شدند. به گفته سخنگوی ناجا این رقم با قیمت ارز در آن زمان حدود 400 میلیارد تومان می‌شود.

حضور بانوان در استادیوم‌ها

به گزارش «ایرنا» سخنگوی نیروی انتظامی گفت: هیچ گونه ابلاغی مبنی بر حضور بانوان در استادیوم‌ها به‌ویژه سالن‌های والیبال صورت نگرفته چراکه مرکز اصلی صدور مجوز در این زمینه وزارت کشور است. وی اضافه کرد: در صورتی که چنین ابلاغی صورت گیرد، امنیت آن را تامین خواهیم کرد.